Contract-/relatiemanager

Willem Alexanderstraat 7, 7442 MA Nijverdal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 Overijssel

Begindatum:

16 sept 2024

Einddatum:

23 dec 2024

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

4 sept 2024

Type inzet
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wat ga je doen?
Samen met onze samenwerkingspartners is onze opgave om inwoners zo optimaal mogelijk te ondersteunen. Als onze contractmanager speel jij hier een belangrijke rol in. Signalen die je krijgt vanuit de regio, consulenten of elders weet je te vertalen naar concrete acties, zoals het beheren van contracten en het ondersteunen bij het afsluiten van nieuwe overeenkomsten. Dit doe je samen met collega contractmanager, inkopers en beleidsadviseurs. Daarom ben je thuis in juridische, procedurele en inkoop vraagstukken. Je weet informatie en ontwikkelingen te vertalen naar onze gemeente. Jij bent onze spin in het web waar alles samen komt. (Financiële) analyses zijn voor jou vanzelfsprekend. Daarnaast ben je een fijne en stevige gesprekspartner. Accountgesprekken voer je regelmatig, ook met onze subsidiepartners in het voorliggend veld. Je legt alles goed vast om deze afspraken te waarborgen en je evalueert regelmatig. Je bent punctueel, een planner en je leeft gemaakte afspraken na. Daarnaast ben je in staat om te verbinden en ben je goed in het aangaan en onderhouden van relaties.

Wat neem je mee?

  • Je hebt een juridische opleiding op MBO+ / HBO-niveau;

  • Je hebt ervaring met juridische vraagstukken;

  • Je hebt kennis en ervaring binnen het werkveld van het Sociaal domein (is een pré);

  • Je kunt kritisch zijn, waarbij je de relatie niet uit het oog verliest;

  • Je bent zorgvuldig en in staat om je snel en zelfstandig de materie eigen te maken;

  • Je beschikt over goede mondelinge- en schriftelijke (advies)vaardigheden;

  • Je hebt gevoel voor bestuurlijke- en maatschappelijke verhoudingen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.