Concernmanager Sociaal

Burgemeester Van Der Dussenplein 1, 7551 EB Hengelo, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen maximum 36 Overijssel

Begindatum:

3 mrt 2025

Einddatum:

2 mrt 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

5 feb 2025

Omschrijving van de opdracht
De gemeente Hengelo is voor de duur van 1 jaar op zoek naar een ervaren interim concernmanager. Iemand met een duidelijke visie op de rol van de gemeente en met - op hoofdlijnen - een goed zicht op actuele bedrijfsvoeringsthema’s en de opgaven in het sociale en fysieke domein. Daarnaast weet de kandidaat mensen en inhoud met elkaar te verbinden, is  betrokken en houdt focus op realisatie van doelen en opgaven. Samen met de collega’s stuurt de kandidaat op de koers en strategie van Hengelo. Maar in hoofdzaak houdt de kandidaat zich bezig met een aantal specifieke opdrachten die voor de doorontwikkeling van onze organisatie van belang zijn.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  • Kandidaat beschikt over een afgeronde WO opleiding

  • Minimaal 5 jaar ervaring als leidinggevende in een complexe, bij voorkeur gemeentelijke, omgeving.

  • Kandidaat kan woensdag op locatie aanwezig zijn

  • Indien van toepassing: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid door de leverancier is ingevuld, wordt de opdracht per direct beëindigd en komt alle mogelijke schade voor rekening en risico van leverancier.

  • De aangeboden kandidaat is geen ZZP’er maar betreft alleen een Detachant of een uitzendkracht.

Wensen

  • Minimaal 5-10 jaar ervaring als leidinggevende in een complexe, bij voorkeur gemeentelijke, omgeving.

  • Kandidaat heeft ervaring in bedrijfsvoering thema's

  • De gesprekken vinden plaats op maandagochtend 24februari tussen 09:00 - 13:00uur, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
     

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur