Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Functioneel Beheerder

Soestdijkseweg Zuid 173, 3721 AH Bilthoven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
75 24 Utrecht

Begindatum:

3 mrt 2025

Einddatum:

3 jun 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

13 feb 2025

Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. 

Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.

Opdracht
Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor het dagelijks functioneel beheer van de applicatie, met als doel een correct en doelmatig gebruik van dit systeem. Belangrijke taken zijn: exploitatie en in stand houden van de applicatieomgeving, test- en onderhoudswerkzaamheden en het faciliteren van gebruikers. Je verhelpt storingen en biedt gebruikersondersteuning. Je werkt nauw samen met de procesadviseur/ kwaliteitsmedewerker, beleidsuitvoerend medewerkers en de data analist binnen het team. Je werkt ook samen met de functioneel beheerders van de samenwerkende gemeentes in de regio Zuidoost Utrecht.

Wat ga jij doen?

  • Je zorgt voor de continuïteit en het optimaal functioneren van de applicatie ZorgNed.

  • Je beheert, verwerkt en deelt de door de leverancier verschafte informatie en je instrueert de gebruikers in de nieuwe mogelijkheden van het pakket.

  • Je implementeert de wijzigingen in de landelijke richtlijnen voor het berichtenverkeer en je communiceert daarover met de medewerkers van Front-, Mid-, en Backoffice, inclusief instructies.

  • Je adviseert het team over een optimale inzet van deze applicatie ter ondersteuning van de bedrijfsvoering. Je voert samen met het team verbeteringen door.

  • Je begeleidt en leidt medewerkers op in het gebruik van de applicatie.

  • Je bent verantwoordelijk voor het registreren en het oplossen van incidenten en klachten ten aanzien van ZorgNed.

  • Je verzorgt het account- en het autorisatiebeheer van Zorgned, Portal SVB, GGK Inlichtingenbureau en Zynyo.

  • Je neemt maandelijks deel aan het regionaal applicatie beheerdersoverleg ZOU.

  • En je neemt deel aan het ZorgNed gebruikersoverleg samen met het CJG en het Sociaal team.

  • Wanneer er een vaste medewerker wordt aangesteld werk je deze op inhoud in.

Vereisten / knock-outcriteria
1.Uiterlijk beschikbaar per 3 maart 2025 voor 24 uur per week;
2. Maximaal uurtarief van € 75,00 exclusief BTW / inclusief fee externe partij en reiskosten woon-werk;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder van Zorgned of een vergelijkbaar systeem;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Afgeronde opleiding op hbo-bachelor in de richting van informatie technologie; (45 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder binnen het sociaal domein. (55 punten)

Competenties

  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken;

  • Politiek-bestuurlijk sensitief;

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di –Do
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 24 februari 2025.De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 21 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • De gemeente vraagt van de opdrachtnemer bij het contract onder leiding en toezicht dat ze gebruik maken van een G-rekening. (Bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde ondernemingen 55%).

Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer. Indien het reizen per auto noodzakelijk is voor het uitvoeren van de opdracht dan vergoedt de gemeente De Bilt maximaal € 0,30 (bruto) per kilometer. Het betreft een zogenaamde netto-netto vergoeding. Het declareren van zakelijke kilometers moet altijd vooraf zijn afgestemd met de opdrachtgever

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.