Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Medewerker informatiebeheer A / DI01

Steenbokstraat 10, 7324 AX Apeldoorn, Nederland

Sluit over 3 dagen
90 36 Gelderland

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

10 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Wat zoeken wij:
Als functioneel beheer / informatieanalist bij Waterschap Vallei en Veluwe ben je verantwoordelijk voor het analyseren en ontwerpen van businessverzoeken om werkprocessen te stroomlijnen en de informatievoorziening hierop aan te passen. Je helpt onze organisatie om informatie gestuurde beslissingen te nemen en efficiëntere processen te creëren. Je werkt nauw samen met diverse afdelingen om behoeften te identificeren en deze te vertalen naar effectieve functionele oplossingen. 

Het betreft een diverse functie waar je de ene keer bezig bent met de ondersteuning van een (her)ontwerp van een werkproces, het volgende moment ben je samen met je collega’s van verschillende expertiseteams aan het werk om de wijziging uitgevoerd, getest en in productie te brengen. Verder moet je denken aan: 

  • Ontwikkelen, ontwerpen en coördineren van wijzigingsvoorstellen. 

  • Het maken van een functioneel ontwerp 

  • Analyseren van bedrijfsprocessen en identificeren van mogelijkheden voor verbetering. 

  • Samenwerken met stakeholders om eisen en wensen in kaart te brengen. 

  • Geven van trainingen en workshops aan eindgebruikers om de digitale wijsheid in de organisatie te vergroten. 

  • Bijdragen aan het ontwikkelen van een data-gedreven cultuur binnen de organisatie. 

Een groot deel van je werk doe je samen met je team, bestaande uit applicatiebeheerder, key-users, microsoft consultants en integratiespecialisten. Je bent in staat het voortouw te nemen en de verantwoordelijkheid om wijzigingen van ontwerp tot productie uitgevoerd te krijgen.  

Team 
Je bent onderdeel van het team Informatiemanagement en werkt in de vakgroep Informatievoorziening, bestaande uit architecten, i-adviseurs, projectleiders en kwaliteitsadviseurs. Je werkt daarnaast ook intensief samen met diverse expertiseteams van IT-beheer en natuurlijk met steeds verschillende collega’s binnen ons waterschap. 

Wat breng jij mee? 
Jij bent iemand met een positieve en proactieve houding. Je weet goed door te vragen en staat open voor de mening van anderen, je laat je niet makkelijk uit het veld slaan als het even tegenzit en pakt makkelijk nieuwe dingen op. Je functioneert goed in een team en bent toegankelijk voor je collega’s en durft ook de leiding te nemen. Je bent klantgericht en communicatief vaardig. Je kunt makkelijk tot compromissen komen waar nodig en denkt vooral in oplossingen. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt. Daarnaast beschik je over goede didactische kwaliteiten. 

Verder heb je:  

  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding in een relevante richting (zoals HBO-ICT, Software engineering of Business Information Management); 

  • minimaal 3 jaar ervaring op in het werkveld functioneel beheer of informatieanalyse;

  • ruime ervaring met systeem en procesintegratie;

  • ruime kennis van informatie-architectuur;

Deze aanvraag is enkel geschikt voor detachering

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur