Begindatum:
1 jun 2025Einddatum:
1 okt 2025Uren per week:
24 tot 36Publicatiedatum:
29 apr 2025Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeenschappelijke Regeling 1Stroom mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeenschappelijke Regeling 1Stroom. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). 1Stroom merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.
De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen ‘flexen’ hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun ‘eigen’ gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.
Waar staan wij voor?
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.
Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.
Opdracht
Het houden van toezicht op civieltechnische werkzaamheden. Het betreft klein en groot onderhoud verhardingen, aanleg van kabels en leidingen in civiele projecten. Afhankelijk van de kwaliteiten, kennis en kunde kunnen binnen de opdracht taken aanbrengen rondom vergunningverlening voor kabels en leidingen in MOOR en/of werkzaamheden voor het beoordelen van verhardingen om te komen tot onderhoudsmaatregelen op basis van de weginspectie.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder civiele techniek;
3. Aantoonbare afgeronde opleiding civiele techniek op minimaal mbo 4 niveau;
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder civiele techniek (40 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder civiele techniek bij een gemeentelijke organisatie (20 punten);
6. Kandidaat heeft een helder beeld van de taken van een toezichthouder in relatie tot een directievoerder UAV (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met contact met aannemers en burgers (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten).
Competenties
- Klantgericht;
- Resultaatgericht werken;
- Samenwerken;
- Assertiviteit;
- Communicatief vaardig, u kunt duidelijk en helder uitleg geven over vraagstukken waarbij u betrokken bent. Hierbij kunt u tegengestelde belangen bespreekbaar maken (hanteerd het B1 niveau in woord en geschrift);
- Proactief verbindend;
- Zelfstandig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Nee.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 20 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 15 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).