Toezichthouder

Gemeente Altena

Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

29 aug 2024

Wat ga je doen
Als toezichthouder ben je verantwoordelijk voor het opleveren van een goed resultaat binnen de financiële kaders. Daarnaast ben je in staat om knelpunten op een goede manier over te dragen naar de beheerorganisatie en fungeer je als de spil tussen de uitvoering en beheer. Je bent de ogen en oren van de gemeente Altena. Je hoofdverantwoordelijkheid ligt echter bij het toezicht tijdens de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden aan groen en water.

Overige werkzaamheden:

  • Toezicht op groenbestekken (onkruidbestrijding op verhardingen, maaien gazons langgras en maaien bermen)

  • Bijhouden van de administratie (UAV) en meer/minderwerklijsten; 

  • Uitvoeren van beeldkwaliteit controles en het aanspreken van de aannemer op de veiligheid, kwaliteitseisen en risico's. In de voorbereiding van een project meedenken over de uitvoerbaarheid en geef je advies over taakverdeling aannemers en eigen dienst; 

  • Signaleren van afwijkingen, meer- en minderwerk en verbetermogelijkheden. Met een grote beslissingsbevoegdheid hierin; 

  • Vormen van een team met de (gebieds)beheerders van de gemeente; 

  • Bijdragen aan efficiëntieverbetering van de onderhouds- en herstelwerkzaamheden inclusief de financiële afronding; 

  • Het voeren van besteksadministratie en monitoren van kosten; 

  • Afhandelen meldingen en klachten van inwoners; 

  • Rapporteren van uitgevoerde werkzaamheden aan de teamleider; 

  • Voeren van bouwvergaderingen met de aannemers en zorg voor vastlegging daarvan.

Wie ben je?
Je bent iemand die autoriteit uitstraalt en resultaat gericht werkt. Je kan goed omgaan om met mensen en kan op deze manier de juiste informatie ophalen. Daarnaast ben je besluitvaardig en kan je goed zelfstandig werken. Je kan een sparringpartner zijn en bent communicatief sterk.

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;

  • Ervaring binnen bestek programma’s;

  • Gemeentelijke ervaring

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.