Vergunningverlener evenementen

Gemeente Altena

Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland

Sluit over 6 dagen
105 24 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

9 mei 2025

Functieomschrijving

Wat doe je als vergunningverlener evenementen?
Je bent verantwoordelijk voor het beoordelen en verwerken van aanvragen, het afhandelen van meldingen en het begeleiden, opstellen en afhandelen van vergunningen voor evenementen. 

Welke houdt de opdracht in?

  • Je behandelt zelfstandig aanvragen voor meldingen en kleinere evenementen 

  • Je onderhoudt contacten met de aanvrager over de aan te leveren informatie en bewaakt de hierin afgesproken termijnen. 

  • Je informeert organisatoren van evenementen over relevante wet- en regelgeving en beantwoordt vragen 

  • Je denkt mee met organisatoren van evenementen over de wijze waarop zij een goed en veilig evenement kunnen organiseren 

  • Je toetst en beoordeelt aanvragen en meldingen in afstemming met de aanvrager

  • Je voert een eerste inhoudelijke scan uit op veiligheidsplannen en plattegronden

  • Je zet de aanvragen uit voor advies (zowel intern als extern) 

  • Je overlegt indien nodig met de brandweer, politie en GHOR  

  • Je bewaakt de voortgang van de benodigde interne en externe advisering

  • Je stelt de vergunningen op met de benodigde bijlagen 

  • Je verzorgt de administratief procedurele afhandeling van aanvragen en meldingen 

  • Je bewaakt de voortgang van lopende vergunningaanvragen en de termijnen van de afhandeling 

  • Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen 

  • Je evalueert het evenement na afloop met de organisatie

Wie ben je?

  • Proactieve houding

  • Je kan goed samenwerken

  • Je bent communicatief vaardig

  • Je bent Flexibel

  • Je kan omgaan met tegenstrijdige belangen

  • Je kan zelfstandig werken

  • Je bent digitaal vaardig

Deze opdracht is in verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties niet geschikt om ingevuld toe worden door een ZZP-er.  Voor de vervulling van deze opdracht kunnen geen ZZP-ers worden aangedragen (ook niet via een intermediair).

Eisen

  • In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties kan deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP-er. Kandidaat is geen ZZP-er en is op basis van een arbeidsovereenkomst in dienst bij uw bureau.

  • Kandidaat kan een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen. Deze dient z.s.m. aangevraagd te worden door de leverancier na gunning ban de opdracht. Pas wanneer de VOG in bezit is kan gestart worden met de opdracht. Op basis van het volgende profiel dient de VOG aangevraagd te worden: -Algemeen screeningsprofiel -Risicogebieden : 1,4, -Functieaspecten : 11,12,41

  • Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.

  • Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht. Mits in bezit van een juiste VOG en ondertekende bruikleenovereenkomst.

  • Gemeente Altena stelt een laptop in bruikleen ter beschikking om de werkzaamheden voor gemeente Altena op uit te voeren. Opdrachtgever is ermee akkoord dat deze laptop ter beschikking gesteld wordt. Kandidaat stemt ermee in om deze laptop te gebruiken voor het uitvoeren van de werkzaamheden en zal hiervoor een bruikleenovereenkomst ondertekenen via FlexWest-Brabant.

  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft recente ervaring met evenementenvergunningen binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV

  • Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.

  • Het uurtarief van de kandidaat is niet hoger dan het maximum tarief. (Tarief is inclusief de fee (2,5%), de reiskosten, kosten t.b.v. VOG aanvraag, evt. parkeerkosten en andere onkostenvergoedingen.) In uitzonderlijke gevallen worden dienstreizen

  • Kandidaat heeft recente ervaring met het beoordelen van aanvragen rondom vergunningen voor evenementen. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een politiek bestuurlijke/gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over een eigen telefoon.

  • Kandidaat heeft in de afgelopen jaren ervaring als vergunningverlener voor evenementen binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met het werken in Microsoft Teams.

  • Kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem InProces. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek.

  • Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren. Dit moet blijken uit het gesprek.

  • Kandidaat beschikt over de benoemde competenties in de opdracht. Dit moet blijken uit het gesprek.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur