Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland
Begindatum:
20 aug 2025Einddatum:
19 aug 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
15 jul 2025Als functioneel beheerder maak je deel uit van een beheerteam binnen de Vakgroep Functioneel Beheer van het I-domein. Je wordt ingezet op het beheer van de verschillende informatievoorzieningen die worden gebruikt binnen de gemeente Amsterdam. In deze gaat het om de directie Grond en Ontwikkeling met een specifieke aandacht voor de afdeling Erfpacht en Uitgifte. Je werkt samen met andere I-domein disciplines in één of meerdere scrumteams waar je uitvoering geeft aan beheeropdrachten rondom de diverse applicaties die onder je beheer vallen.
Je bent het eerste aanspreekpunt van de organisatie als het gaat om vragen rondom beheer en onderhoud voor het I-domein en de gebruikers. Daarbij participeer je in één of meerdere scrumteams binnen de afdeling.
Je werkt nauw samen met andere I-domein afdelingen voor het doorvoeren van wijzigingen en beheer op zowel de productieomgeving, als de verschillende teststraten.
Je bent de schakel tussen leveranciers, ketenpartners en de gebruikers als het gaat om nieuwe functionaliteiten.
Naast het regulier beheer is het onderdeel zijn van verschillende doorontwikkelingen en vernieuwingen een belangrijk aspect van je werk.
Dit dient duidelijk geel gemarkeerd in het cv te staan.
De motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.
Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd;
De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau;
De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van SQL (complexe query's kunnen lezen, schrijven en mogelijk verbeteren). Evenals goede kennis van verschillende aatakoppelingen (API, Berichtenverkeer etc.);
De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van applicaties rondom erfpacht en uitgifte;
De kandidaat heeft meer dan 6 jaar werkervaring als functioneel beheerder, bij voorkeur in het ruimtelijk domein;
Dit dient duidelijk geel gemarkeerd in het cv te staan.
De motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van gemeentelijke processen en processen vanuit Erfpacht;
40p
De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het draaien, uitvoeren en controleren van erfpacht gerelateerde query's;
40p
Het uurtarief voor deze tender bedraagt maximaal € 88,-
Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen.
20p
Analytisch vermogen
5p
Omgevingsbewustzijn
5p
Klantgerichtheid
5p
Samenwerken
5p
Resultaatgerichtheid
5p
Verantwoordelijkheid
5p
Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.
De opdrachtgever(s)
Binnen Informatievoorziening Erfpacht en Uitgifte verzorgt het VES team het beheer en ontwikkeling van applicaties op het gebied van de directie Erfpacht & Uitgifte. Het VES-team bestaat uit 35 collega's, werkzaam op het Weesperplein. De medewerkers uit het team werken volgens het Agile-model binnen in meerdere multidisciplinaire teams. Binnen deze Agile-teams vindt zowel de vernieuwing als het reguliere beheer op de applicaties plaats.
Planning interviews: z.s.m. na sluiting
Beoordeling Interview
Om de functie of opdracht goed uit te kunnen voeren moet de kandidaat over bepaalde competenties beschikken.
Ook wordt van alle medewerkers en 'externe inzet' van de gemeente Amsterdam verwacht dat zij open, actief en integer zijn.
De opdrachtgever heeft voor deze offerteaanvraag de onderstaande competenties als eis gesteld.
Er wordt aangegeven welk niveau van beheersing vereist is (basis, gevorderd of expert).
De kandidaat moet in staat zijn om de beheersing van de competenties tijdens het gesprek aan te kunnen tonen.
De beheersing van de competenties wordt tijdens het interview beoordeeld door de opdrachtgever. Aan alle kandidaten worden dezelfde vragen gesteld om te kunnen toetsen in welke mate ze aan de competenties voldoen.
De vragen die door de opdrachtgever worden gesteld worden vooraf niet bekend gemaakt.
Per competentie wordt een cijfer (0-10) gegeven met onderbouwing. De gemeente kan besluiten vooraf een weging mee te geven aan de competenties.
De score van de kandidaat op de competenties dient per competentie minimaal een 6 te zijn. Als dat niet het geval is, dan wordt de offerte ter zijde gelegd.
De beoordeling van het interview leidt tot de rangorde die bepaalt welke leverancier de opdracht gegund krijgt.
CV-eisen
U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot. Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling. Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
Aanvullende informatie
Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Voor meer informatie zie: artikel 8, wet WAADI
Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Om te controleren of deze registratie voor u van toepassing is doe de Waadi check
Werklocatie: Weesperplein, 8, 1018XA, AMSTERDAM
Optioneel tot verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden.
U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat.
Vul in:
organisatie
naam contactpersoon
telefoonnummer contactpersoon.
Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.
Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
Let op!:
De opdracht wordt uitgevoerd onder leiding en toezicht van de gemeente en is beoordeeld als een opdracht die door de Inschrijver wordt ingevuld. Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzper) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzpers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht.