Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Grond en Ontwikkeling - Functioneel beheerder senior

Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland

Sluit over 6 dagen
98 32-36 Noord-Holland

Begindatum:

8 apr 2025

Einddatum:

7 apr 2026

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

11 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)
De afdeling Informatievoorziening Stadsdelen, Stadsbeheer, Ruimte en Economie maakt onderdeel uit van het I-domein. De opdracht van de afdeling Informatievoorziening is het creëren van een blijvend betrouwbare en samenhangende informatievoorziening met de daarbij behorende organisatie en bedrijfsvoering, die de primaire processen van het cluster ondersteunt en een bijdrage levert aan de gemeente brede processen (zoals bijvoorbeeld dienstverlening en gebiedsgericht werken).
Je word geplaats bij de directie grond & ontwikkeling afd. Erfpacht & Uitgifte. Het team bestaat uit ongeveer 40 collega's zowel functioneel beheerders, devops engineers en technisch applicatie beheerders.

Omschrijving van de opdracht
Als functioneel beheerder maak je deel uit van een beheerteam binnen Erfpacht & Uitgifte ook sta je veel in contact met de Vakgroep Functioneel Beheer van het I-domein.
Je wordt ingezet op het beheer van de verschillende informatievoorzieningen die worden gebruikt binnen de gemeente Amsterdam. In deze gaat het om de Directe Grond en Ontwikkeling met een specifieke aandacht voor de afdeling Erfpacht en Uitgifte.

Werkzaamheden
Je werkt samen met andere disciplines in één of meerdere scrumteams waar je uitvoering geeft aan beheeropdrachten rondom de diverse applicaties die onder je beheer vallen.
Je bent het eerste aanspreekpunt van de organisatie als het gaat om vragen rondom beheer en onderhoud voor de directie grond & ontwikkeling en de gebruikers. Daarbij participeer je in één of meerdere scrumteams binnen de afdeling.

Je werkt nauw samen met andere I-domein afdeling voor het doorvoeren van wijzigingen en beheer op zowel de productieomgeving, als de verschillende teststraten. Je bent de schakel tussen leveranciers, ketenpartners en de gebruikers als het gaat om nieuwe functionaliteiten. Naast het regulier beheer is het onderdeel zijn van verschillende doorontwikkelingen en vernieuwingen een belangrijk aspect van je werk.

CV-eisen
U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.

Eisen

  1. Het uurtarief is maximaal € 98,- (exclusief BTW) en is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie  en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen. Indien het opgegeven tarief de aangegeven range of het maximumtarief overschrijdt wordt uw offerte terzijde gelegd (knock out).

  2. De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau.

  3. De aangeboden kandidaat heeft een afgeronde hbo/wo diploma in een relevante richting (technisch)bedrijfskundig en/of informatica/informatiekunde) & Gecertificeerd in BISL (Next) Foundation én ITIL Foundation.

  4. Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.
    Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

  5. De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en werkervaring met SQL (complexe queries kunnen lezen, schrijven en mogelijk verbeteren. Evenals goede kennis van verschillende Datakoppelingen (API, Berichtenverkeer etc).

  6. De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en werkervaring met  GIS-ondersteunende applicaties, bijvoorbeeld GoGIS, QGIS, Geomedia of vergelijkbaar.

Gunningscriteria / wensen

  1. De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van Neuron stroomlijnapplicaties.

  2. De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van gemeentelijke processen en processen vanuit Erfpacht.

  3. De aangeboden kandidaat heeft minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder, bij voorkeur in het ruimtelijk domein.

  4. De aangeboden kandidaat heeft ervaring met Azure cloud omgevingen.

Aanvullende informatie

  1. Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Voor meer informatie zie: artikel 8, wet WAADI

  2. Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Om te controleren of deze registratie voor u van toepassing is doe de Waadi check.

Let op!: Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzper) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzpers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur