Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland
Publicatiedatum:
23 apr 2025Beste Leverancier,
De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht.
Informatie aanvraag
Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte.
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 30-11-2025
Optioneel tot verlenging: Ja
Aantal uren gemiddeld per week: 32 tot 36 uur
Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 3
Aantal kandidaten op interview: 3
Planning interviews: Begin mei
Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden.
Deadlines
Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'.
Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell.
De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden.
Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.