Stationsweg 18, 3743 EN Baarn, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
10 sept 2025Opdracht
De opdracht bestaat ui de volgende hoofdtaken:
De kwartiermaker stelt een concreet plan op voor een structurele sportparkmanager en verwerkt dit in een adviesrapport. In dit rapport worden onder andere, maar niet uitsluitend, de volgende punten opgenomen:
Vanuit deze taken en verantwoordelijkheden lever je een aantal producten op:
Werken bij de gemeente Baarn betekent samenwerken in een dynamische en ondersteunende omgeving met 175 gedreven collegas. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die zich met energie willen inzetten voor inwoner en organisatie. Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met collegas die graag voor elkaar klaar staan. Er zijn korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collegas van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen. De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en talentvolle medewerker die zich herkent in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 29 september 2025 van 09:00 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 26 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Opdrachtnemer is op grond van het integriteitsbeleid van Opdrachtnemer verplicht om uiterlijk een maand na aanvang werkzaamheden aan Opdrachtgever een voor de functie relevante Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen. Op het moment van overleggen mag de VOG niet ouder zijn dan twee maanden. Opdrachtnemer zal na gaan of structurele aanwezigheid op het kantoor van de opdrachtgever noodzakelijk is teneinde het aantal reiskilometers, indien mogelijk, te beperken. Opdrachtnemer zal correspondentie en adviesproducten zoveel mogelijk digitaal aanleveren. Indien de adviesproducten in hardcopy moeten worden aangeleverd worden deze stukken zoveel mogelijk dubbelzijdig en op duurzaam papier (voorzien van een van de volgende keurmerken; Milieukeur, Europees Ecolabel, Nordic Swan, Blaue Engel of gelijkwaardig) geprint.
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 18 september 2025, 09.00 uur. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. De antwoorden worden uiterlijk vrijdag 19 september 2025 gepubliceerd in de inhuuropdracht. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 24 september 2025, 09.00 uur.