Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Accountmanager huurderszaken

Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
Geen maximum 4-8 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

4 - 8

Publicatiedatum:

10 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Commercieel beheer Tot de commerciele processen behoren het aangaan van nieuwe huurovereenkomsten en allonges en het beeindigen van bestaande en/of aflopende huurovereenkomsten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het opstellen van dienstverleningsovereenkomsten (DVO).

Administratief beheer De processen die onder administratief beheer vallen behelzen alle administratieve processen van het vastgoedbeheer. Tevens valt het beheer van het bronbestand, het vastgoeddossier en de huurdossiers onder het administratief beheer.

Financieel beheer Onder Financieel beheer vallen financiele processen met betrekking tot het vastgoedbeheer, zoals het samen met de medewerker financien en control opzetten van de boekhouding bij de implementatie van nieuwe huurder en het verzorgen van de huurindexatie en de jaarlijkse servicekostenafrekening.

Concreet bestaat je takenpakket o.a. uit:

  • Opstellen Huurovereenkomsten en allonges
  • Opstellen dienstverleningsovereenkomsten (DVO)
  • Samen met de medewerker financien en control verzorgen van de jaarlijkse huurindexatie, jaarlijkse afrekening servicekosten
  • In samenwerking met de medewerker financien en control opstellen van kwartaalfacturen voor huur en servicekosten
  • Zorgdragen voor juiste archivering van documenten zodat alle archiefwaardige stukken juist en compleet worden opgeslagen in de daarvoor bestemde systemen (digitaal archiefsysteem en juridische stukken in papieren vorm aanbieden aan documentbeheer)
  • Beantwoording vragen van de accountant t.b.v. huurderszaken.
  • Overzicht houden op ruimtegebruik en expiratiedata en vroegtijdig acteren op komende mutaties
  • Adviseert teamleider Facilitair met betrekking tot huurdersaangelegenheden
  • Adviseert teamleider Facilitair met betrekking tot eventuele nieuwe huurders
  • Overleg met individuele huurders waar het gaat om vastgoed specialistische vraagstukken (denk aan uitbreiding/inkrimping).

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van vastgoed en/of facility management;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen vastgoed;
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van huurovereenkomsten (conform ROZ model kantoorruimte);
  • Aantoonbare werkervaring met servicekostenafrekening;
  • Aantoonbare werkervaring met het verwerken van jaarlijkse huurindexaties.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met assetmanagement en/of accountmanagement binnen vastgoed. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV (50 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in een overheidsorganisatie. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV (50 punten).

Competenties

  • In deze rol heb je focus op de afspraken die zijn gemaakt, met aandacht voor de relatie.
  • Je kunt goed omgaan met verschillende, soms tegengestelde, belangen en begrijpt het krachtenveld waarin je werkzaam bent.

Organisatie en team

Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). De zittende leverancier heeft de ruimte om te reageren op deze aanbesteding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur