senior adviseur helders perspectief

Willemsoord 66, 1781 AS Den Helder, Nederland

Sluit over 9 dagen
100 16 Noord-Holland

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

11 mrt 2025

Omschrijving van de opdracht
Den Helder is een dynamische stad met acht kilometer strand, zee, duinen, een haven en een luchthaven. De stad heeft ambitieuze plannen om het woonklimaat, de werkgelegenheid en het toerisme te versterken. Als gemeente investeren we in de groei van onze organisatie en onze mensen. In deze context zoeken we een senior adviseur die bijdraagt aan de strategische ontwikkeling van Den Helder en het programma Helders Perspectief.

Het Helders perspectief is het ontwerpen en uitvoeren van één positioneringsstrategie voor de gemeente Den Helder en haar partners.

Je zorgt voor de juiste verbinding tussen Citymarketing Den Helder en de gemeente. In overeenstemming met alle relevante stakeholders stel je een positioneringsstrategie op. Aan de hand van deze strategie formuleer je een strategisch plan en uitvoeringsagenda, inclusief daaruit voortvloeiende projecten en doelstellingen.

Verantwoordelijkheden
De concrete opdracht voor de senior adviseur helders perspectief luidt:

  • Ondersteuning geven aan het programma Helders perspectief

  • Herijking van het BCF City Marketing

Kandidaat omschrijving

  • Afgeronde hbo opleiding

  • Tien jaar ervaring op het gebied van vrije tijd en/of toerisme bij een gemeente

  • Ervaring op het gebied van citymarketing

  • Uiterlijk beschikbaar per 1 april

Eisen

  1. De kandidaat beschikt over minimaal tien jaar ervaring bij een gemeente op het gebied van toerisme en/of vrije tijd. Geef dit duidelijk aan in het C.V.

  2. De kandidaat beschikt over een afgeronde hbo opleiding in de richting van toerisme en/of vrijetijdskunde. Geef dit duidelijk aan in het C.V.

  3. Het maximum uurtarief is 100 euro.

Gunningscriteria / wensen

  1. De kandidaat heeft minimaal vijftien jaar ervaring op het gebied van recreatie/toerisme/vrije tijd bij een gemeente.
    Weging: 25 %

  2. De kandidaat heeft ervaring op het gebied van citymarketing bij een gemeente. Geeft dit duidelijk aan in het C.V.
    Weging: 25 %

  3. De kandidaat is uiterlijk per 1 april beschikbaar voor het gevraagde aantal uur.
    Weging: 10 %

  4. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Weging: 20 %
    Tijdens het gesprek wordt de kandidaat getoetst op de volgende criteria:

    • Klik met het team

    • Ervaring

    • Kennis

Aanvullende informatie

  • Hybride werken is in overleg mogelijk

  • Na gunning dient de gegunde partij een geldig VOG te kunnen overleggen.

  • Zelfstandigen/ZZP-ers kunnen ook worden voorgesteld op deze aanvraag.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur