Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland
Begindatum:
15 mei 2025Einddatum:
1 nov 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
14 apr 2025Omschrijving van de opdracht
Voor het opleggen en de controle op de daadwerkelijke ontvangst van de eigen bijdragen in het kader van de RooO.
Kandidaatomschrijving
We zoeken een ervaren medewerker participatiewet die ook ervaring heeft met het vorderen van niet ontvangen bedragen n.a.v. het opleggen van een eigen bijdrage.
Hij/zij is in staat om zich ook het gemeentelijke beleid snel eigen te maken en kan daardoor voortvarend aan de slag met het opleggen en invorderen van nieuwe eigen bijdragen
Er is een overdrachtsdocument beschikbaar dat maakt dat de gekozen kandidaat direct aan de slag kan.
Je kan begin mei voor 32 of 36 uur starten en je vindt het geen punt om in het begin veel op kantoor te werken. Na de eerste 3 a 4 weken stem je je werkrooster af met je directe collega’s.
De opdracht leent zich niet voor ZZP-ers.
Interviewplanning
2 mei 2025.
Toelichting op rooster
32-36 uur per week. - Startdatum is z.s.m.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
85000000-9 - Gezondheidszorg en maatschappelijk werk
Eisen
Recente aantoonbare ervaring met de participatiewet in het algemeen en terugvorderingen in het bijzonder.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
De kandidaat heeft in voorgaande functies laten zien dat hij/zij nieuwe wetgeving mede vorm kan geven in de uitvoering - Weging: 20 %
De kandidaat kan aantoonbaar prioriteiten stellen binnen en inzicht geven over zijn/haar werkvoorraad en caseload - Weging: 20
Er is minimaal 1 referentie beschikbaar van een organisatie waar in het afgelopen jaar is gewerkt - Weging: 20 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
wendbaar, betrouwbaar, innovatief, stressbestendig en transparant.
Weging: 20 %