Medewerker Vergunningen

Markt 145, 5401 EJ Uden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

11 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht

LET OP: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar de zzp'er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp'er uit te voeren. 

Binnen het domein Dienstverlening zijn wij tijdelijk op zoek naar een medewerker vergunningen. 

Op 28 januari jl. heeft het college ingestemd met onze nieuwe terrassenbeleidsregels. Deze nieuwe beleidsregels moeten in uitvoering gebracht worden. Dat wil zeggen dat alle horeca binnen de gemeente Maashorst een horeca-exploitatievergunning, waaronder het terras valt, dient te krijgen. Voor de uitrol van dit project wordt een projectteam opgezet, waarvan jij een belangrijk onderdeel wordt.

Wat ga je doen?

  • Behandelen van vergunningaanvragen op het gebied van de Alcoholwet, APV en Bijzondere wetten.

  • Uitvoering en ondersteuning geven met betrekking tot de wet Bibob  onder regie van de juristen openbare orde en veiligheid

  • Opstellen van overzichten, publicaties, bekendmakingen, etc.  

Dit zijn wij
Wij zijn Maashorst. Een jonge gemeente met zes bruisende kernen, omgeven door natuur zoals je die nergens anders tegenkomt. Bij ons vind je het beste van twee werelden: alle voorzieningen in de buurt en toch ruimtelijk en omringd door groen wonen en werken. Dat we een jonge gemeente zijn, betekent dat we nog volop aan het uitvinden zijn wie we zijn en welke weg we gaan bewandelen. Spannend? Ja, soms wel. Maar het biedt ook ontzettend veel kansen. Dit is precies de fase waarin jij mee kan en mag bouwen. Dus wil je écht impact maken? Dan is dit het moment om in te stappen.

Over impact gesproken: Maashorst barst van de ambities! In onze eigen gloednieuwe organisatie én in onze prachtige gemeente, waar het voor natuurliefhebbers en levensgenieters goed toeven is. Om een van onze ambities te noemen: Maashorst als toeristische streek op de kaart zetten. Letterlijk. We willen dat heel Nederland in 2026 weet waar Maashorst ligt. Ja, echt! Deze en andere plannen verwezenlijken we graag met een stel vrijzinnige pioniers, die zin hebben in een oer-Brabants avontuur. Zie jij het al voor je? Dan ontmoeten we je graag.

Kandidaatomschrijving

Wat breng je mee?

  • HBO /MBO+ werk- en denkniveau 

  • Kennis en ervaring met het verlenen en publiceren van vergunningen 

  • Kennis van horeca, exploitatie, terrassen, Bibob e.d. 

Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats op donderdagochtend 27 februari op het gemeentehuis te Uden.

Dienstencategorie
Rechtskundige diensten

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene voorwaarden inhuur derden 2018.1 Gemeente Maashorst (1) (1).pdf

Werk- en denkniveau
Aantoonbaar minimaal HBO/MBO+ werk -en denkniveau

Kennis en ervaring
Uit het CV van de kandidaat blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft met het verlenen en publiceren van vergunningen

Kennis
Uit het CV van de kandidaat blijkt dat de kandidaat kennis heeft van horeca, exploitatie, terrassen, Bibob en dergelijke

Gevraagde documenten
Aanleveren bij offerte

  • Motivatie

Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Uit de brief moet blijken wat de motivatie is van de kandidaat voor deze opdracht, en op welke wijze hij/zij voldoet aan de gevraagde vereisten. 

Weging: 25 %

Werkervaring
Aantal jaar werkervaring als medewerker vergunningen

  • 1 tot 2 jaar ervaring (10 %)

  • 2 tot 3 jaar ervaring (15 %)

  • 3 tot 4 jaar ervaring (20 %)

  • 4 tot 5 jaar ervaring (25 %)

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • duidelijke toelichting motivatie

  • duidelijke toelichting op opgedane kennis en ervaring

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.