Allround financieel adviseur

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 32 - 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

30 nov 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

13 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Allround financieel adviseur
Opdrachtgever: gemeente Moerdijk
Locatie: Zevenbergen
Periode: 1-7-2025 t/m 30-11-2025 (5 maanden, met optie tot verlenging)
Inzet: 32 - 36 uur per week


De opdracht
Wij zoeken een ervaren, allround financieel adviseur die breed inzetbaar is binnen onze organisatie. We zoeken geen specialist voor één team of één taak, maar juist een stevige generalist die de handen uit de mouwen steekt waar het nodig is. Vanwege piekbelasting en tijdelijke onderbezetting zoeken we iemand die snel kan schakelen, zelfstandig werkt en de druk op onze collega’s kan verlichten. Je draait mee waar je het hardst nodig bent: of dat nu gaat om de ondersteuning bij de planning- en control cyclus, het opstellen of toetsen van begrotingen, het sparren met teamleiders of het uitvoeren van financiële analyses.

Wat je gaat doen:

  • Fungeren als sparringpartner voor budgethouders en teamleiders.

  • Ondersteunen bij de jaarrekening, begroting en tussentijdse rapportages, college en raadsvoorstellen.

  • Verzorgen van financiële analyses en advisering binnen diverse domeinen.

  • Signaleren van knelpunten en het aandragen van oplossingen.

  • Flexibel meedraaien binnen verschillende teams, afhankelijk van de werkdruk.


Kandidaat omschrijving

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als financieel adviseur binnen een gemeentelijke organisatie.

  • Aantoonbare ervaring met de gemeentelijke P&C-cyclus.

  • Brede financiële kennis en inzetbaarheid (sociaal domein, ruimtelijk domein, bedrijfsvoering).

  • Zelfstandige en proactieve werkhouding.

  • Je bent stressbestendig, communicatief vaardig en schakelt makkelijk met verschillende niveaus binnen de organisatie.

Wat wij jou bieden:

  • Een dynamische opdracht binnen een vooruitstrevende gemeente.

  • Een omgeving waar jouw expertise direct impact maakt.

  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot deels thuiswerken.

Eisen

  1. Deze opdracht kan niet worden ingevuld door een ZZP’er (wet DBA/VBAR). Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt. Wij vragen u om de "Verklaring detachering in loondienst" toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is onderdeel van de aanbesteding

  2. Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als financieel adviseur binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.

  3. Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met de gemeentelijke P&C-cyclus. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen

  1. Kandidaat beschikt over brede financiële kennis en inzetbaarheid. Dit moet blijken uit het CV.

    • Kennis en inzetbaarheid is voldoende. (2 Punten)

    • Kennis en inzetbaarheid is ruim voldoende. (4 Punten)

    • Kennis en inzetbaarheid is uitstekend. (6 Punten)

  2. De mate waarin kandidaat beschikt over de genoemde competenties, wordt getoetst aan de hand van motivatie, CV en een eventueel persoonlijk gesprek.
    10p

  3. Prijsscore ( laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    4p

Overige informatie

  • Als onderdeel van de opdracht vragen wij een VOG (algemeen screeningsprofiel, onderdelen 11-12-13) die bij aanvang van de opdracht niet ouder is dan 2 maanden. De VOG moet op verzoek direct aan ons overlegd kunnen worden. De kosten voor het aanvragen worden vergoed.

  • De functie is binnen de HR21 functiewaarderingssystematiek gewaardeerd in schaal 10. Er is geen eindtarief echter verwachten wij een tarief dat past bij de ervaring en kwaliteiten van de kandidaat en waarbij de inschaling als richtlijn wordt meegenomen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur