Bergvredestraat 10, 6942 GK Didam, Nederland
Begindatum:
1 feb 2025Einddatum:
31 jul 2025Uren per week:
16 (flexibel)Publicatiedatum:
31 dec 2024Opdracht omschrijving
Binnen onze gemeente en in de regio wordt een groot beroep gedaan op de inzet van arbeidsmigranten. Hun bijdrage aan onze economie is structureel en onmisbaar. Het faciliteren van voldoende en kwalitatief goede huisvesting voor arbeidsmigranten is daarom een belangrijke opgave. De gemeenteraad van Montferland wil dat arbeidsmigranten die in Montferland werken goed gehuisvest worden. Dit is niet alleen economisch noodzakelijk—het Montferlandse bedrijfsleven is in hun voortbestaan afhankelijk van deze arbeidsmigranten—maar het bieden van alternatieve huisvestingslocaties is daarnaast een voorwaarde om te kunnen handhaven op illegale huisvesting.
In het beleidskader Huisvesting arbeidsmigranten gemeente Montferland is vastgelegd dat de gemeente twee locaties van 300 tot 400 bedden wil realiseren voor de huisvesting van arbeidsmigranten.
Wij zijn op zoek naar een projectleider die de regie in handen neemt voor de realisatie van een tijdelijke huisvestingsvoorziening voor arbeidsmigranten en samen met ons een betrouwbare huisvester selecteert die deze voorziening realiseert en exploiteert.
Met jouw ervaring heb je keuze uit veel vacatures. Waarom juist deze vacature bij de gemeente Montferland? Omdat je bij ons de kans krijgt om te werken aan een uitdagend en betekenisvol plan voor de huisvesting van arbeidsmigranten.
Verantwoordelijkheden
Als projectleider heb jij de regie in handen bij de realisatie van een tijdelijke verblijfvoorziening voor 300 tot 400 arbeidsmigranten;
De nadruk van de functie ligt bij de begeleiding van het participatietraject, de voorbereiding en het doorlopen van het aanbestedingstraject.
Dankzij jou komt de ontwikkeling van de grond.
Jij bent sterk in onderhandelen met verschillende partijen en aansturen van multidisciplinaire teams.
Je pakt je verantwoordelijkheid en neemt de leiding om het proces te optimaliseren en om resultaat te bereiken, in een politiek gevoelige omgeving.
De voortgang, het budget, kwaliteit en informatievoorziening van het project verlies je nooit uit het oog.
Je betrekt de diverse partijen altijd bij de communicatie. Bewoners, belanghebbenden en je collega’s, ze zijn allemaal op de hoogte van de plannen en ontwikkelingen.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 februari 2025 (of zo spoedig mogelijk daarna) voor de duur van het project, naar verwachting 6 - 9 maanden, voor gemiddeld 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in soortgelijke projecten
Een diploma op hbo-niveau, richting Ruimtelijke Ordening, Planologie, Vastgoed of vergelijkbaar.
In het bezit van een geldige VOG op de punten 11, 12 en 41 niet ouder dan zes maanden (na definitieve selectie ontvangt u van ons een linkje om een VOG aan te vragen). Het niet kunnen overleggen van een geldige VOG is een ontbindende voorwaarde.
30 %
Bijdrages op tactisch en strategisch niveau
30 %
Verbinder met aantoonbare kennis van projectmatig werken, project- en contractmanagement
30 %
Breed netwerk en affiniteit met de doelgroep
10 %
Kennis van en ervaring met aanbestedingstrajecten