Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Rozendaal
Logo van Gemeente Rozendaal

Projectcoordinator Opvang Ontheemden Rozendaal (OOR)

Kerklaan 1, 6891 CL Rozendaal, Nederland

Sluit over 14 dagen

Begindatum:

1 feb 2026

Einddatum:

-

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

20 dec 2025
Opdracht tarief 100Opdracht uren 16
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

  • Eerst verantwoordelijke voor voortgang en (financiële) resultaten project opvang Oekraïners Rozendaal (OOR), termijn maart 2026 – maart 2027
  • Stuurt functioneel locatieteam aan (eerst en vooral door aansturing locatiemanagement)
  • Aanspreekpunt voor locatieteam, interne organisatie, samenwerkingspartners en uitvoerende partijen en samenwerkende gemeenten, in het bijzonder buurgemeente Rheden die beleidsmatig en in de uitvoering de sociaal domein-taken voor Rozendaal verrichten
  • Adviseur portefeuillehouder (burgemeester) en ambtelijk opdrachtgever (gemeentesecretaris) over relevante ontwikkeling binnen het project
  • Volgt landelijke en regionale ontwikkelingen op het gebied van opvang Oekraïense ontheemden
  • Vertegenwoordigt gemeente regionaal in PRT-verband

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de opvang van ontheemden;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de opvang van Oekraïners;
  • Aantoonbare werkervaring met het vertegenwoordigen van de gemeente regionaal in PRT-verband;
  • Een maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee administratieve partner.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met projectmanagement zoals Inzicht in budgetten, financiën, planning én pro-actief adviseren (Benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
  • Aantoonbare kennis van relevante wet- en regelgeving (Benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met adviseren, zowel schriftelijk én mondeling (Benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
  • Resultaatgericht werken;
  • Samenwerken;
  • Politiek-bestuurlijke sensitiviteit.

Organisatie en team

Opdrachtgever
Rozendaal is uniek. We zijn er trots op dat we de kleinste gemeente van het Nederlandse vasteland zijn. Een titel die we, inwoners en het gemeentebestuur, graag willen behouden. Niet als doel op zich, maar als middel om dichtbij inwoners te blijven en ons samen in te zetten voor onze groene woon- en leefomgeving. We geven in nauwe verbinding met onze inwoners uitvoering aan de gemeentelijke taken. We werken in nauwe samenwerking, vanuit transparantie en onderling vertrouwen. Tegelijkertijd vormen een stevige eigen verantwoordelijkheid en zelfsturing onderdeel van de manier waarop wij inhoud geven aan de ‘Kracht van Klein’.

Onze organisatie telt ca. 15 medewerkers en een flexibele schil van nog eens een tiental mensen die zich korter of langer aan ons verbinden. Onze organisatie heeft een eenhoofdige leiding. De taken zijn verdeeld in drie teams met brede verantwoordelijkheden: Dienstverlening, Bedrijfsvoering en Ruimte&Samenleving

Gespreksinformatie

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
administratieve partner beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie Alle CV's cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
administratieve partner beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door administratieve partner”.

De Alle CV's kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.


Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door administratieve partner zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.

Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 19 januari 2026. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 9 januari 2026 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Optie tot verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend

Hybride: Is hybride werken mogelijk: Ja.

Aantal professionals of FTE: 1

Overig algemeen:

Bring Your Own Device
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht niet van toepassing

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal € 100. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee administratieve partner
administratieve partner brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 4 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur