Senior adviseur dienstverlening/burgerzaken

Kerklaan 1, 6891 CL Rozendaal, Nederland

Sluit over 3 dagen
€ 90,00 16 Gelderland

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

7 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
We zijn op zoek naar iemand die ons als senior medewerker en adviseur met kennis van dienstverlening en burgerzaken tijdelijk kan ondersteunen. Je gaat vooral aan de slag met het bredere dienstverleningsperspectief, coördineert het team Dienstverlening (waaronder burgerzaken) en pakt projecten op.

Team dienstverlening bestaat uit de collega’s van burgerzaken en het (bestuurs)secretariaat. Als senior adviseur dienstverlening/burgerzaken vervul je de rol van teamcoördinator en stem je wekelijks de planningen af met het team. Je stuurt op kwaliteit en (financiële) resultaten en coacht de collega’s wanneer nodig.

Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan management en college over de kwaliteit van onze dienstverlening, mogelijke procesverbeteringen en de inrichting van het team. Ook ga je aan de slag met een aantal projecten. Zo moet het proces rondom huwelijken herzien worden en kunnen er verbeteringen gerealiseerd worden met en door inrichting van de digitale dienstverlening. Het gaat dan bijvoorbeeld om onderwerpen zoals het optimaliseren van de openingstijden in relatie tot de beschikbaarheid van personeel en de wens om ambulante dienstverlening in te richten voor meer kwetsbare inwoners. Het voorbereiden van de gemeenteraadsverkiezingen in 2026 valt ook onder jouw taken. 

Binnen burgerzaken zijn we gestart met het verbeteren van de processen. En vanuit de facilitaire (interne) dienstverlening willen we toe naar verminderde kwetsbaarheid in de dagelijkse uitvoering. Veel onderwerpen zijn hiervoor uitgewerkt, hier ga jij een vervolg aan geven. Daarnaast ben je ook linkin-pin naar ondersteunende partijen, zowel extern als intern. 

Verantwoordelijkheden

  • Advisering over het bredere dienstverleningsperspectief

  • Coördinatie het team Dienstverlening

  • Diverse projecten, waaronder procesoptimalisatie en voorbereiden gemeenteraadsverkiezingen

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2025 tot en met 1 juli 2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Gedegen kennis van burgerzaken, waaronder ervaring van het verrichten van de zelfevaluaties, blijkend uit minimaal 3 jaar werkervaring binnen burgerzaken

  • Affiniteit met verbetertrajecten binnen dienstverlening

  • Minimaal 5 jaar ervaring als beleidsadviseur met voorkeur in het dienstverleningsveld

  • Aantoonbare kennis op het gebied van dienstverlening, blijkend uit gevolgde cursussen en/of modules

  • Beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op 24 maart 2025.

  • De door inschrijver aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer en geen ZZP-er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van de eigen BV. Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de Opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de inschrijving.

Wensen

  • Ervaring met werken in de context van een kleine gemeente (30%)

  • Affiniteit met beleidsontwikkeling op basis van een PDCA-cyclus (30%)

  • Een pro-actieve werkstijl die gericht is op resultaten (30%)

  • Flexibiliteit in werkhouding (schakelen tussen strategisch/tactisch en operationeel wanneer nodig) en beschikbaarheid (10%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur