Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Interim HR professional afdeling Mens en Werk

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 13 dagen
110 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

9 sept 2025

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

De organisatie: Weener XL is het werk- en ontwikkelbedrijf van de gemeente s-Hertogenbosch.

De opdracht:Deze opdracht speelt zich af binnen de afdeling Mens en Werk Ter ondersteuning van de implementatie van ons ondernemingsplan zijn wij op zoek naar een ervaren vak volwassen HR professional die zelfstandig opdrachten kan uitvoeren en ruime en brede ervaring heeft met sensitieve HR vraagstukken. Het ondernemingsplan van Weener XL richt zich primair op het verstevigen van de managementlagen binnen onze exploitatiebedrijven: BU Industrie beschut, BU Post, BU Groen & Parkeerbeheer, BU Vindingrijk en Facilitair. De HR professional zal een cruciale rol spelen in het succesvol realiseren van de gestelde doelen, met name op het gebied van het onderzoeken van het functiehuis, het begeleiden van het ontwikkeltraject m.b.t. de allrounders, het zelfstandig oppakken van deelprojecten die voortvloeien uit de planning of andere onderwerpen in opdracht van de projectleider.

Werkvorm en locatie:

De dienstverlening vindt grotendeels fysiek en locatiegebonden plaats. Binnen Weener XL wordt activiteitgericht gewerkt. je bent nauw betrokken en neemt actief deel aan interne afstemming. Daarom wordt van de kandidaat verwacht dat hij/zij voor minimaal 50% fysiek aanwezig is op locatie Weener XL in s-Hertogenbosch. Thuiswerken is pas na de inwerkperiode incidenteel mogelijk, en uitsluitend voor werkzaamheden die zich daar functioneel voor lenen. Tijdens de eerste weken wordt volledige aanwezigheid op locatie verwacht.

Eisen

  • Minimaal opleidingsniveau Een afgeronde Hbo-bachelor opleiding met afstudeerrichting HRM Dit moet blijken uit het CV.
  • minimale werkervaring Minimaal 5 jaar ervaring met zelfstandig begeleiden en uitvoeren van complexe HR vraagstukken/ verandertrajecten. Dit moet blijken uit het CV.
  • Track record Bewezen track record in het effectief uitvoeren van organisatie verander trajecten. Dit moet blijken uit het cv
  • De kandidaat heeft ervaring met het multidisciplinair samenwerken binnen het sociaal domein. Dit moet blijken uit het CV.
  • Recente ervaring met het doorgronden en analyseren en actualiseren van het functiehuis en bijbehorende systematiek en processen. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare ervaring in het begeleiden en uitvoeren van complexe HR vraagstukken, bij voorkeur binnen een complexe organisatiestructuur.
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, en het vermogen om op diverse niveaus binnen een organisatie te schakelen.
  • Proactieve en resultaatgerichte instelling, met een sterke focus op het behalen van doelen binnen tijd en budget.
  • Analytisch denkvermogen en probleemoplossend vermogen.
  • Flexibiliteit en aanpassingsvermogen om te gedijen in een dynamische omgeving met onverwachte ontwikkelingen.
  • Zelfstandig en initiatiefrijk, met een hands-on mentaliteit.

Competenties

Organisatie en team

Weener XL is het werk- en ontwikkelbedrijf van de gemeente s-Hertogenbosch. De opdracht speelt zich af binnen de afdeling Mens en Werk.

Gespreksinformatie

De gesprekken zullen plaatsvinden op dinsdag 30 september 2025. Toelichting op rooster werkdagen en tijden in overleg

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen. Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kantteke-ningen: In het geval u een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanlei-ding van een wijziging van de CAO lonen. Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CPI indexcijfer.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur