Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerkers Klantcontact

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen maximum 5500 Noord-Brabant

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

31 okt 2026

Uren per week:

5500

Publicatiedatum:

9 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving De Gemeente Veldhoven hecht veel waarde aan een uitstekende en toegankelijke dienstverlening aan haar inwoners, ondernemers en instellingen. Het team Klantcontact is hierbij het eerste aanspreekpunt via telefoon, receptie en digitale kanalen. Door fluctuerende capaciteitsbehoefte en vervanging bij bijvoorbeeld ziekte, verlof of projecten, is aanvullende inzet van een Medewerkers Klantcontact nodig.We zijn opzoek naar een partner die verantwoordelijk is voor het opzetten, beheren en leveren van een flexibele en kwalitatieve pool van kandidaten die ingezet kunnen worden binnen het klantcontactcentrum (KCC). Deze kandidaten moeten snel inzetbaar zijn op basis van de actuele personeelsbehoefte (denk aan kort verzuim, vakantieperiodes en drukkere periodes).

LET OP!U levert bij deze uitvraag i.pv. cv's een bedrijfspresentatie aan die tijdens een verificatiegesprek met een top-3 van leveranciers kan worden toegelicht.De bedrijfspresentatie, van maximaal 4 pagina's, moet minimaal de volgende onderdelen omvatten:Bedrijfsprofiel;Beschrijving van de werkwijze inclusief (hieronder gestelde) KPI's;Beschrijving van de werkwijze van opleiding en onboarding/inwerktraject;Voorbeeldprofielen van beschikbare medewerkers;Tarievenstructuur;Vergelijkbare referentieopdrachten;.

De KPI's die vanuit ons worden gesteld zijn:Vervullingsgraad >95%Gemiddelde doorlooptijd aanvraag <24 uurNo show percentage <2%Ziekteverzuim <4%Retentiegraad >6 maanden

Eisen

  • Voorwaarden voor deelname Bijlage C Algemene inkoopvoorwaarden 2024 voor leveringen en diensten + addendum.pdf Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing
  • G-rekening De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden
  • VOG Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Wensen en competenties

Wensen

  • Single point of contact Is er sprake van vast contactpersoon?
  • Ervaring met het opzetten en beheren van een pool Het bureau heeft aantoonbare ervaring met het opzetten, beheren en plannen van een pool aan kandidaten.
  • Ervaring binnen klantcontactcentrum Het bureau heeft aantoonbare ervaring binnen in het leveren van relevante profielen binnen een klantcontactcentrum.
  • Opleiding kandidaten Het bureau biedt de kandidaten een opleiding/training op het gebied van klantcontact.

Competenties

Organisatie en team

Opdrachtomschrijving De Gemeente Veldhoven hecht veel waarde aan een uitstekende en toegankelijke dienstverlening aan haar inwoners, ondernemers en instellingen. Het team Klantcontact is hierbij het eerste aanspreekpunt via telefoon, receptie en digitale kanalen.

Gespreksinformatie

Er worden 3 bureaus uitgenodigd voor het geven van een presentatie. Deze worden gepland op maandag 29 september tussen 13 uur en 17 uur in het gemeentehuis in Veldhoven.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Gevraagde documenten Aanleveren bij offerte Bedrijfspresentatie Gunningscriteria Weging prijsdeel: 25 % Weging: 5 % Weging: 15 % Weging: 15 % Weging: 15 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens de bedrijfspresentatie zullen we toetsen op :Bedrijfsprofiel;Beschrijving van de werkwijze inclusief (hieronder gestelde) KPI's;Beschrijving van de werkwijze van opleiding en onboarding/inwerktraject;Voorbeeldprofielen van beschikbare medewerkers;Tarievenstructuur;Vergelijkbare referentieopdrachten; Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur