Vergunningverlener horeca en evenementen

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 6 dagen
95 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

31 mei 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

4 sept 2025

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

  • Het beoordelen en toetsen van aanvragen voor vergunningen horeca en evenementen aan de wet- en regelgeving. Afhankelijk van de uitkomst stel je een vergunning op met voorwaarden of motiveer je een (voorgenomen) weigering.

  • Het verstrekken van informatie aan ondernemers over de (on)mogelijkheden van exploiteren van een horecabedrijf en de wettelijke vereisten daarbij.

  • Het verstrekken van informatie aan evenementenorganisatoren over de vereisten rondom een evenement.

  • Het voeren van overleg met betrokken personen en organisaties over een aanvraag.

  • Het administratief verwerken van de aanvraag.

  • Het bewaken van het proces, signaleren en oplossen van knelpunten in het proces.

  • Het behandelen van zienswijzen van omwonenden ten aanzien van een gepubliceerde aanvraag. Je analyseert deze situaties, brengt partijen samen en zoekt naar een juridisch houdbare en/of praktische oplossing.

Kandidaat omschrijving

  • Minimaal MBO-4 opleiding administratief juridische werkzaamheden. 

  • Minimaal 2 jaar werkervaring als administratief juridisch medewerker op het gebied van vergunningverlening.

  • Een oplossingsgerichte en resultaatgerichte houding.

  • Communicatief vaardig.

  • Juridische kennis rondom vergunningverlening.

Eisen

  • Minimaal MBO-4 opleiding administratief juridische werkzaamheden.

  • Minimaal 1 jaar werkervaring in het vakgebied.

Wensen en competenties

Wensen

  • Prijs
    Weging: 30 %

  • Motivatiebrief

    Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Weging: 10 %

    Bij de beoordeling van de motivatiebrief wordt op de volgende criteria gelet:

    • Schrijfvaardigheid.

    • Motivatie voor deze functie.

  • Diploma HBO rechten.
    Weging: 10 %

  • Meerdere jaren werkervaring in het vakgebied.
    Weging: 15 %

  • Competenties
    Weging: 10 %

    • Goede mondeling communicatie.

    • Oplossingsgericht.

    • Resultaatgericht.

    • Zorgvuldig.

  • Interview
    Weging: 25 %

Competenties

  • Goede mondeling communicatie.

  • Oplossingsgericht.

  • Resultaatgericht.

  • Zorgvuldig.

Organisatie en team

Niet bekend.

Gespreksinformatie

Interview planning
Gesprekken vinden plaats op maandag 22 september 2025.

Gesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Met de top 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie verlenging
1 x 3 maanden

Toelichting op rooster
Donderdag verplicht op kantoor aanwezig zijn.

Aanleveren na gunning

  • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument

  • Verklaring Omtrent Gedrag

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur