Teammanager Omgevingsbeheer Geregeld

Gauke Boelensstraat 2, 9203 RM Drachten, Nederland

Sluit over 3 dagen
€ 130,00 32 - 36 Friesland

Begindatum:

15 feb 2025

Einddatum:

14 jun 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

30 jan 2025

Opdracht omschrijving
Wegens vertrek van de huidige teammanager zoeken we voor de tijdelijkheid een teammanager die de mens voorop zet, oog heeft voor ontwikkeling van het team en individu en de samenwerking binnen het team en de rest van de organisatie mede vormgeeft. Daarbij is de extra opdracht het team weer in de juiste positie te krijgen zodat de rol, kennis en ervaring van het team tot recht komt in de keuzes en besluitvorming die worden gemaakt.

Daarnaast word je verantwoordelijk voor het resultaat van de werkzaamheden van het team, op het gebied van realisatie, beheer en onderhoud in de openbare ruimte, veldsportaccomodaties en de exploitatie van de gemeentelijke begraafplaatsen. Door jouw kennis en ervaring kunnen medewerkers met ingewikkelde vraagstukken altijd bij jou terecht en bij de start van de werkzaamheden denk jij mee over de wijze waarop we de (integrale) opgaven organiseren. Je hebt contact met bestuurlijke en ambtelijke opdrachtgevers, schat in welke competenties nodig zijn, zet de lijnen uit en bent een klankbord voor collega's. Daarnaast zorg je voor de afstemming van werkzaamheden met betrokken teams uit de keten Ruimtelijke Ontwikkeling en Bedrijfsvoering.

Verantwoordelijkheden

  • Oog voor de mensen in het team en voor ontwikkeling van team en individu;

  • Verantwoordelijk voor werkprocessen;

  • Verantwoordelijk voor kwaliteit van realisatie, beheer- en onderhoudsprojecten op het gebied van wegen, riool, groen, kunstwerken, openbare verlichting, kabels en leidingen, veldsportaccomodaties en de exploitatie van gemeentelijke begraafplaatsen;

  • Sparringpartner voor vraagstukken;

  • Organiseren van projecten en mensen hierop inzetten.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar voor een initiële periode van 4 maanden vanaf 15-02-2025 tot en met 14-06-2025 voor 32 - 36 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiële contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe.

U bent in dienst bij bijvoorbeeld een detacheringsbureau en geen ZZP-er of BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder. De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking.

Meerjarige recente en relevante leidinggevende ervaring.

Bekend met het gemeentelijke kapitaalgoed beheer en minimaal 5 jaar recente ervaring met realisatie, beheer en onderhoud projecten op het gebied van wegen, riool, groen, kunstwerken en/of de openbare verlichting.

Bekend met aanbestedingen en financiële verantwoording.

Wensen

Ruime ervaring in een politiek bestuurlijke organisatie zoals een gemeente (50%)

Minimaal hbo werk- en denkniveau (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur