Kwaliteitsmedewerker Wmo en Z&V

Raadhuisweg 7, 9251 GH Burgum, Nederland

Sluit over 13 dagen
95 16 Friesland

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

30 nov 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

23 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
Vanaf 1 januari 2025 begint Tytsjerksteradiel aan een nieuw hoofdstuk als zelfstandige gemeente. We zijn ‘prettig eigenwijs’ en doen dingen graag op onze eigen manier. Hier vind je ruimte voor initiatief, creativiteit en verantwoordelijkheid. Om samen vorm te geven aan onze nieuwe koers zoeken we enthousiaste mensen. 

Mei-inoar wurkje oan in krêftige organisaasje!

We zijn op zoek naar een ervaren Kwaliteitsmedewerker Wmo die verantwoordelijk is voor het opzetten, implementeren en borgen van een integraal kwaliteitssysteem binnen het Wmo-domein (ook Zorg en Veiligheid). Dit systeem dient de kwaliteit en rechtmatigheid van de uitvoering van de Wmo te waarborgen, en te zorgen voor continue verbetering van processen en dienstverlening.

Deze functie is ingeschaald in schaal 9 cao Gemeenten.

Verantwoordelijkheden
Binnen het werkveld is de kandidaat verantwoordelijk voor het zorgdragen van de dagelijkse "on going concern" werkzaamheden zoals ontwikkelen van een kwaliteitssysteem

Mede in het kader van de opbouw maar ook bij het uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden zoals het: 

  • Opzetten van procedures en werkprocessen om de kwaliteit binnen Wmo te waarborgen;

  • Implementeren en borgen van kwaliteitssysteem (kwaliteitshandboek Wmo en Zorg en Veiligheid);

  • Verzorgen van de audits en kwaliteitscontroles: het systeem dient te voldoen aan de eisen van de eerstelijnscontrole;

  • Waarborgen van wet- en regelgeving: zorgen dat beleid en uitvoering in lijn zijn met de actuele wet- en regelgeving.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juni 2025 tot en met 30 november 2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 16 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De functie is in de organisatie op basis van de cao Gemeenten ingeschaald op functieschaal 9.

Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van kwaliteit: 60 %
Gewicht van prijs 40 %

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld

Eisen

  1. U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  2. U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.

  3. De kandidaat heeft ruime ervaring in het vakgebied Wmo/Zorg en Veiligheid.

  4. De kandidaat heeft kennis en ervaring met het werken met I-sam en Civsam (Pink).

  5. De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het opzetten en implementeren van kwaliteitssystemen binnen het sociaal domein.

  6. De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

  7. Het maximale uurtarief is € 95,-

Competenties

  • Signalerende en actieve houding.

  • Stevige persoonlijkheid.

  • In staat veranderingen door te voeren.

Gunningscriteria

  1. De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring binnen het vakgebied Wmo.
    40 %

  2. De kandidaat heeft relevante opleidingen en cursussen op het gebied van Wmo/Zorg en Veiligheid
    40 %

  3. Kennis van I-sam en Civsam (Pink)
    20 %

Let op!: De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur