Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland
Begindatum:
15 dec 2023Einddatum:
14 jun 2024Uren per week:
20-24Publicatiedatum:
16 nov 2023Senior Projectmanager Multifunctionele Accommodaties
Periode: Vanaf 15-12-2023 tot 14-06-2024 met optie op verlenging
Belasting: 20-24 uur week gemiddeld
Tarief: Tot 120,00 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW
Korte beschrijving speelveld
Utrecht is een snelgroeiende stad. Een stad die bruist en waar mensen wonen, werken, onderwijs krijgen, sporten, evenementen of musea bezoeken. Om beleidsdoelstellingen mogelijk te maken, beheert de gemeente ruim 900 gebouwen. Dit maatschappelijk vastgoed is ondergebracht bij de Vastgoedorganisatie Utrecht (VGU). De opgave van de VGU is om in een groeiende en verdichtende stad in verbinding met betrokkenen, professioneel invulling en uitvoering te geven aan voldoende, duurzame voorzieningen voor maatschappelijke activiteiten.
De groei en de verdichting van Utrecht vraagt dat we maximaal gebruik maken van bestaande en nieuwe maatschappelijke gebouwen. We doen dit in nauw overleg met betrokkenen en omwonenden, waarbij we schaarse ruimte optimaal en multifunctioneel benutten. Deze opgave vraagt flexibiliteit en professionele vaardigheden.
Ook de ontwikkeling van de multifunctionele accommodaties (MFAs) is in ontwikkeling. Het afgelopen jaar zijn belangrijke stappen gezet om tot vernieuwing te komen van meerdere MFAs. De ontwikkeling vindt plaats in nauwe samenwerking met (huidige en nieuwe) belanghebbenden, met collegas en in de werkwijze.
Voor de volgende stap zoeken we een zeer ervaren (Vastgoed) Procescoordinator. Iemand die haar/zijn sporen heeft verdiend in de het beheer en ontwikkeling en met name het resultaatgericht en projectmatig begeleiden van de initiatief-, haalbaarheid- en ontwerpfase van de renovatie van MFAs. Daarbij fungeer je als gesprekpartner voor gebruikers, bewoners en maatschappelijk partners en ben je opdrachtgever richting adviseurs en architect.
Je taken zijn:
De Procescoordinator;
Is verantwoordelijk voor de opdrachtverstrekking, in nauw overleg met de portefeuillemanager, adviseur, projectleider en andere beleidsafdelingen;
Analyseert belangen, weegt tegenstrijdige belangen, maakt keuzes inzichtelijk, organiseert draagvlak en stimuleert de samenwerking tussen de betrokkenen;
Begeleidt, stuurt en bewaakt de voortgang van de verschillende trajecten;
Bereidt voor betrekt en adviseert project- en stuurgroep en het bestuur actief over de voortgang, risicos en bijstellingen;
Je brengt mee
Academisch werk en denkniveau;
Minimaal 3 jaar ervaring in het begeleiden en het opdrachtgeverschap van complexe vastgoedvernieuwingen; (meerkeuze vraag)
Ervaring met omgevingsmanagement en met samenwerkingsvraagstukken bij MFAs
Een goed strategisch inzicht en bent vaardig in communicatie. In je werk ben je georganiseerd en oplossings-/resultaatgericht;
Bij voorkeur ruime en recente ervaring met politiek-bestuurlijke advisering en recente ervaring bij een grote gemeente (>250.000 inwoners);
Overtuigingskracht, bent een verbinder die voorgang boekt bij verschillende, soms tegenstrijdige wensen en belangen;
Goed om te weten
Gesprekken zijn gepland op 30 november en 1 december. De manager zal contact opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.
Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.
Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.
De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.