Technisch beheerder Opvang Oekraïense Vluchtelingen

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€100 12-36 Utrecht

Begindatum:

3 feb 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

12-36

Publicatiedatum:

30 dec 2024

Technisch beheerder Opvang Oekraiense Vluchtelingen
Periode: 3 februari 2025 tot 31 december 2025 met mogelijke opties tot verlenging*
Belasting: 12 tot 36 uur per week
Tarief: Tot 100,= euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
De Vastgoedorganisatie Utrecht treedt op als eigenaar van het vastgoed van de gemeente Utrecht. Het gaat in totaal om zon 1.000 objecten. Ons hoogste pand is de Dom, ons grootste pand het Stadskantoor. En ook van vastgoed als buurthuizen, brugwachtershuisjes, schoolgebouwen(fiets)parkeervoorzieningen en theaters/ muziekpodia, zwembaden en sportgebouwen zijn we eigenaar.
Deze opdracht valt binnen het cluster opvang Oekraine waarin op dit moment o.a. 3 panden in eigendom zijn en circa 12 gehuurde locaties.

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de kandidaten kan de opdracht aan 2 aanbieders gegund worden.

Doel van de opdracht
De opdrachtnemer vervult de rol van technisch beheerder voor de vastgoedportefeuille van de Vastgoedorganisatie Utrecht, specifiek gericht op de panden binnen het cluster opvang Oekraine. De opdrachtgever verlangt een resultaatgerichte invulling van het technisch beheer van de panden, met nadruk op het onderhouden van de gebouwen en het naleven van wettelijke verplichtingen.

Deze opdracht heeft bestaansrecht tot in ieder geval maart 2026 i.v.m. financiering van het Rijk.

Je taken zijn:
- Het zijn van het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille;
- Verantwoordelijk voor het beheer- en onderhoud van complexen in jouw portefeuille;
- Aansturing onderhoudspartijen op het gebied van installaties;
- Vraagbaak en coordinator van reparaties en storingen;
- Controleren van de opgestelde conditiemetingen / meerjarenonderhoudsplanning;
- Uit laten voeren van wettelijke taken en documenteren daarvan;
- Het actief registreren van alle formele communicatie in MS-Teams (offertes, opdrachten, akkoorden, etc.);
- In beheername van nieuwe complexen die uit het project komen;
- Opstellen en beheren jaarplanning periodiek onderhoud;
- Technisch inhoudelijke beoordeling van offertes;
- Factuur controle van uitgevoerde werkzaamheden;
- Controle en waar nodig bijsturen van beheertaken van sociaal beheerder;
- Projectleider bij het sluiten van locaties;
- Adviseren over technische zaken;
- Je werk bevindt zich hoofdzakelijk om de diverse panden verspreid door de stad.

Jij bent/hebt:
Hbo werk- en denkniveau;
Bij voorkeur heb je een diploma in de richting
Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring met technisch beheer;
Je hebt een sterke persoonlijkheid, bent communicatief sterk en initiatiefrijk;
Bij voorkeur heb je ervaring binnen de (rijks) overheid;
Bij voorkeur heb je ervaring binnen de maatschappelijk opvang (bijvoorbeeld het COA).

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten:
Gesprekken zijn gepland in de week van 13 januari. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

*Let op: ben jij zzper en bied jij rechtstreeks (zonder tussenkomst van een bureau) een offerte in en wil je meer dan 24 uur per week de opdracht vervullen? Dan is de maximale inhuurperiode 8 maanden. Daarna zijn er geen verlengingsmogelijkheden meer. Dit heeft te maken met het zzp-beleid van Gemeente Utrecht.

De weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag bepaalt de rangorde van de offertes op basis van prijs en kwaliteit. Hierbij hanteren we een weging van circa 25% voor het geoffreerde tarief en circa 75% voor kwaliteit.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.


Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.