Klantmanager Inkomen

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
80 36 Noord-Brabant

Begindatum:

30 sept 2024

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

3 sept 2024

Opdrachtomschrijving
Als klantmanager inkomen voer je intakegesprekken en beoordeel je aanvragen in het kader van de Participatiewet, van melding tot en met de beschikking. Dit kan gaan om aanvragen voor algemene bijstand, bijzondere bijstand, individuele inkomenstoeslag en studietoeslag.

Je beheert je eigen bestand en je bent het aanspreekpunt voor je klanten op het gebied van uitkeringen. Dit houdt in dat je zelfstandig de planning en afwerking van onderzoeken en aanvragen regelt en de daarbij behorende termijnen bewaakt. Daarnaast voer je heronderzoeken uit en rapporteer je inzake terugvordering en verhaal.

Je voert baliegesprekken, vraagt gegevens op, maakt onderzoekrapportages en beschikkingen. Je stemt af met externen en collega's, draagt zorg voor de uitvoering van afspraken met klanten en bewaakt de voortgang van zowel interne als externe procedures.
Je geeft voorlichting, advies en informatie op het gebied van de Participatiewet en aanverwante regelingen. Daarnaast ben je alert op fraude en lever je samen met de medewerker handhaving een bijdrage in de bestrijding van uitkeringsfraude

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding.

  • Tevens heb je aantoonbaar werkervaring als klantmanager Inkomen. Mocht je ervaring hebben met de Bbz-regelingen (zelfstandigen regelingen), dan zou dit mooi zijn.

  • Je hebt kennis van de wet- en regelgeving van de Participatiewet en de bijbehorende voorzieningen en ervaring met het uitkeringssysteem Suite voor het Sociaal Domein.

  • Je herkent jezelf in de competenties: klantgericht, resultaatgericht, creatief, ondernemend en betrokken.

  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden en staat stevig in je schoenen.

  • Je bent in staat om de functie met passie uit te voeren. Wij zijn streng aan de poort.

  • Je bent in staat om klanten hierbij te spiegelen. Waar nodig weet jij het verschil te maken door vanuit de bedoeling te werken. De klant is maximaal regisseur van zijn eigen proces.

  • Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden. 
    Het contract loopt dan via Haert. 

Interviewplanning
De interviews vinden laats in de 3de week van september

Toelichting op rooster
Graag minimaal twee (bij voorkeur 3) dagen op kantoor.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

  • Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

  • Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven

    Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.

  • VOG: Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag, die niet ouder is dan één jaar.

  • G-Rekening: De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
Minimaal opleidingsniveau: MBO

  • MBO (10 %)

  • HBO (15 %)

Werkervaring
Hoeveel jaar werkervaring: 2 a 3 jaar

  • 2 a 3 jaar (5 %)

  • meer dan 3 jaar (10 %)

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.