Klantmanager Schulddienstverlening

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Sluit over 8 dagen
85 36 Noord-Brabant

Begindatum:

7 apr 2025

Einddatum:

7 jul 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
Als klantmanager Schulddienstverlening ben je verantwoordelijk voor je eigen caseload. Jij bent het aanspreekpunt voor alle inwoners van Veldhoven en Waalre met financiële problemen, schuldeisers en instanties. Concreet betekent dit dat jij:

  • Intake-, vroegsignalerings- en coachingsgesprekken voert om schuldenproblematiek te signaleren en achter de kern van het probleem te komen;

  • Situaties beoordeelt en een plan van aanpak opstelt waarbij de zelfredzaamheid van de inwoner gerespecteerd en gestimuleerd wordt;

  • Bemiddelt in crisissituaties om uithuiszetting en afsluiting van nutsvoorzieningen te voorkomen;

  • Samenwerkt met andere klantmanagers, instanties en schuldeisers, nazorg verricht en monitort om te zorgen dat het plan van aanpak goed wordt uitgevoerd;

  • Ieder schuldhulpverleningstraject zorgvuldig vastlegt aan de hand van rapportages en beschikkingen (we werken met Allegro en RIS)

  • WSNP-verklaringen opstelt als dit nodig is;

  • de budgetbeheerder ondersteunt, Vtlb-berekening maakt, de financiële huishouding van de inwoner op orde brengt en de inwoner activeert om aan de slag te gaan met het oplossen van schulden;

  • zorgt voor een goede informatievoorziening, positionering en profilering van Schulddienstverlening.

Deze inhuuropdracht is ook geschikt voor ZZP-ers.
Let op; de ZZP-er dient zich zónder tussenkomst van een bureau in te schrijven op deze opdracht.
Het contract met de ingeschreven ZZP-er wordt verzorgd door Haert B.V..
Het bureau verklaart met inschrijving van een beschikbare kandidaat dat deze kandidaat geen ZZP-er is.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt ervaring als schulddienstverlener (fase 1 en 2);

  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Allegro en RIS;

  • Je kunt een integraal beeld opbouwen van de situatie op de verschillende leefgebieden en je hebt hierbij aandacht voor de
       zelfredzaamheid van de inwoner;

  • Je bent sterk in het voeren van gesprekken en je hebt een mensgerichte aanpak;

Interviewplanning
De interviews vinden plaats begin april.

Toelichting op rooster
maandag/dinsdag/woensdag/donderdag/vrijdag

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.

G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
HBO Bijvoorbeeld HSAO, Sociaal Juridische Dienstverlening;

  • HBO (10 %)

  • HBO+ (15 %)

Weging: 15 %

Werkervaring
Hoeveel jaar werkervaring: 3

  • 3 jaar (5 %)

  • meer dan 3 jaar (10 %)

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur