Begindatum:
7 apr 2025Einddatum:
7 jul 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
13 mrt 2025Opdrachtomschrijving
Als klantmanager Schulddienstverlening ben je verantwoordelijk voor je eigen caseload. Jij bent het aanspreekpunt voor alle inwoners van Veldhoven en Waalre met financiële problemen, schuldeisers en instanties. Concreet betekent dit dat jij:
Intake-, vroegsignalerings- en coachingsgesprekken voert om schuldenproblematiek te signaleren en achter de kern van het probleem te komen;
Situaties beoordeelt en een plan van aanpak opstelt waarbij de zelfredzaamheid van de inwoner gerespecteerd en gestimuleerd wordt;
Bemiddelt in crisissituaties om uithuiszetting en afsluiting van nutsvoorzieningen te voorkomen;
Samenwerkt met andere klantmanagers, instanties en schuldeisers, nazorg verricht en monitort om te zorgen dat het plan van aanpak goed wordt uitgevoerd;
Ieder schuldhulpverleningstraject zorgvuldig vastlegt aan de hand van rapportages en beschikkingen (we werken met Allegro en RIS)
WSNP-verklaringen opstelt als dit nodig is;
de budgetbeheerder ondersteunt, Vtlb-berekening maakt, de financiële huishouding van de inwoner op orde brengt en de inwoner activeert om aan de slag te gaan met het oplossen van schulden;
zorgt voor een goede informatievoorziening, positionering en profilering van Schulddienstverlening.
Deze inhuuropdracht is ook geschikt voor ZZP-ers.
Let op; de ZZP-er dient zich zónder tussenkomst van een bureau in te schrijven op deze opdracht.
Het contract met de ingeschreven ZZP-er wordt verzorgd door Haert B.V..
Het bureau verklaart met inschrijving van een beschikbare kandidaat dat deze kandidaat geen ZZP-er is.
Kandidaatomschrijving
Je hebt ervaring als schulddienstverlener (fase 1 en 2);
Je hebt bij voorkeur ervaring met Allegro en RIS;
Je kunt een integraal beeld opbouwen van de situatie op de verschillende leefgebieden en je hebt hierbij aandacht voor de
zelfredzaamheid van de inwoner;
Je bent sterk in het voeren van gesprekken en je hebt een mensgerichte aanpak;
Interviewplanning
De interviews vinden plaats begin april.
Toelichting op rooster
maandag/dinsdag/woensdag/donderdag/vrijdag
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Eisen
Voorwaarden voor deelname
Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Opleidingsniveau
HBO Bijvoorbeeld HSAO, Sociaal Juridische Dienstverlening;
HBO (10 %)
HBO+ (15 %)
Weging: 15 %
Werkervaring
Hoeveel jaar werkervaring: 3
3 jaar (5 %)
meer dan 3 jaar (10 %)
CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %