Klantmanager Wmo

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
85 36 Noord-Brabant

Begindatum:

3 mrt 2025

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

5 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
Deze inhuuropdracht is niet geschikt voor een ZZP-er in het kader van de wet DBA. Ingeschreven ZZP-ers (ook met tussenkomst van een bureau) worden niet meegenomen tijdens de beoordeling van de offertes.

Als klantmanager Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning) zorg je dat mensen met een beperking en/of aandoening zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen blijven wonen en kunnen participeren in de maatschappij.

Concreet houdt dit in dat jij:

  • meldingen en aanvragen in het kader van de Wmo behandelt zoals; hulp in het huishouden, vervoersvoorzieningen, rolstoelen,             woonvoorzieningen en begeleiding;

  • de klant weet te spiegelen en duidelijk maakt waarom we bepaalde aanvragen niet kunnen goedkeuren;

  • informeert en adviseert aan de keukentafel om de ondersteuningsvraag te verhelderen en te analyseren;

  • aanvragen voor een maatwerkvoorziening indiceert en zelfstandig afhandelt;

  • programma's van eisen opstelt, offertes aanvraagt en beoordeelt;

  • medische adviezen opvraagt;

  • gespreksverslagen, rapportages en beschikkingen maakt;

  • zorgt voor administratieve afhandeling in de verschillende systemen;

  • afstemt met collega's en externen;

  • zorg draagt voor de uitvoering van afspraken met cliënten en de voortgang van zowel interne als externe processen bewaakt.

Kandidaatomschrijving
Je bent perfect voor deze klus wanneer jij:

  • klantgericht, resultaatgericht, creatief, ondernemend en betrokken bent;

  • beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden;

  • staat stevig in je schoenen staat;

  • je functie met passie uitvoert;

  • waar nodig het verschil weet te maken door vanuit bedoeling te werken.

Gewenste competenties: 

  • Kennis van en ervaring met de doelgroepen van de Wmo (inwoners met een lichamelijke, verstandelijke, psychïsche en/of psychiatrische aandoening en/of beperking).

  • Kennis van de diverse applicaties waaronder de Suite4Zorg (is een pré).

  • Een geldende Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

Interviewplanning
De interviews vinden plaats eind februari.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

  • Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.

G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
HBO Een afgeronde HBO-opleiding (bijvoorkeur SPH, MWD, Psychologie, Pedagogiek of Ergotherapie)

  • HBO (10 %)

  • HBO+ (15 %)

Werkervaring
Minimaal 1 jaar recente werkervaring binnen een gemeente/overheidsorgaan als klantmanager Wmo of indicatiesteller

  • 1 a 2 jaar (5 %)

  • 2 jaar of meer (10 %)

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.