Kwaliteitsmedewerker Sociaal Domein

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 36 Noord-Brabant

Begindatum:

3 feb 2025

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

2 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
De inhuuropdracht is niet geschikt voor een ZZP-er in het kader van de wet DBA. Ingeschreven ZZP-ers (ook met tussenkomst van een bureau) worden niet meegenomen tijdens de beoordeling van de offertes.

Als Kwaliteitsmedewerker (waarbij de focus ligt bij Schulddienstverlening) zorg je ervoor dat de kwaliteit van de uitvoering geborgd blijft op het gebied van doelmatigheid en rechtmatigheid, waarbij werken volgens de bedoeling leidend is. Dit doe je bijvoorbeeld door bepaalde dossiers te toetsen, medewerkers te coachen, werkinstructies, werkprocessen en documenten te maken en te actualiseren op teamniveau of door deel te nemen aan casuïstiek overleggen. Je voert kwaliteitscontroles uit en beoordeelt hierbij op rechtmatigheid, doelmatigheid en doeltreffendheid (NVVK-norm). Je biedt ondersteuning bij en aan de Interne Controle en de accountant. Je bent in staat om vanuit jouw functie de doorontwikkeling binnen het sociaal domein van het ‘werken volgens de bedoeling’ en het integraal werken actief vorm en inhoud te geven. Je analyseert (aankomende) wetgeving, beleid en jurisprudentie, past deze toe en legt deze uit, levert daar input voor, toetst deze op uitvoerbaarheid, en vertaalt deze in procesbeschrijvingen;

Met de komst van Allegro moet er op dit moment nog veel gebeuren met betrekking tot de inrichting. De Kwaliteitsmedewerker moet samen met Functioneel Beheer de inrichting verder vormgeven. Daarnaast moet er nog via een aanbesteding een klantportaal (cliënten portaal & sms-dienst) worden aangekocht en ingericht. Ook is de Kwaliteitsmedewerker verantwoordelijk voor het functioneel beheer van Allegro (beheer en inrichting parameters, inrichten brieven, meldingen/vragen/storingen oplossen, deelname aan gebruikersoverleg, aanspreekpunt voor Kred'it, controle berichtenverkeer).

Het inrichten van de kwaliteitscontroles binnen KIC vormt ook een onderdeel van de opdracht.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding. Tevens heb je aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als Kwaliteitsmedewerker.

  • Je hebt kennis van de wet- en regelgeving en de bijbehorende voorzieningen en ervaring met het uitkeringssysteem Suite voor het Sociaal Domein.

  • Je herkent jezelf in de competenties: zelfstandig, creatief, inventief, ruimdenkend, anticiperend, flexibel, klantgericht, stressbestendig, resultaatgericht en betrokken.

  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden en staat stevig in je schoenen. Je bent in staat om de functie met passie uit te voeren. Kennis van en ervaring met het werken volgens de bedoeling (omgekeerde toets) is fijn.

Gewenste competenties:
Als kwaliteitsmedewerker beweeg je je tussen beleid en uitvoering en werk je intensief samen met de klantmanagers, de Uitkeringsadministratie en de andere Kwaliteitsmedewerkers van Werk en Inkomen. Door middel van je ‘hands on mentaliteit’ weet je snel je weg te vinden in de organisatie en vervul je daarin een verbindende rol. Je hebt de gave om anderen mee te nemen in jouw enthousiasme om de kwaliteit en de doorontwikkeling van de gemeente Veldhoven verder vorm te geven. Daarnaast kun je op een coachende manier de verbinding maken tussen beleid en uitvoering. Je hebt overtuigingskracht en bent in staat om medewerkers te spiegelen op inhoud, ontwikkeling, attitude en klantbenadering. Zie jij kansen in plaats van belemmeringen binnen de wet- en regelgeving in het sociaal domein? Uiteraard ben je op de hoogte van alle actualiteiten rondom wet- en regelgeving.

Interviewplanning
De Interviews vinden plaats in de 3de of 4de week van januari.

Toelichting op rooster
Graag minimaal twee (bij voorkeur 3) dagen op kantoor.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.

G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
Gewenst opleidingsniveau: HBO

  • MBO (10 %)

  • HBO (15 %)

Weging: 15 %

Werkervaring
Werkervaring: gewenst 3 a 4 jaar.

  • 3 jaar (5 %)

  • meer dan 3 jaar (10 %)

Weging: 10 %

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.