Senior Financieel Adviseur Sociaal Domein

Dr. Reilinghplein 1, 4141 DA Leerdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

1 sept 2024

Omschrijving van de opdracht
- (Senior) Financieel adviseurschap invullen voor de teams die vallen onder het sociaal domein;
- Vervullen van een coachende rol voor collega financieel adviseur;
- Naar behoefte bijdragen aan het realiseren van de teamdoelen uit het jaarplan;
- Bijdragen aan de samenstelling van de P&C-documenten van de gemeente.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring  in de afgelopen 5 jaar als financieel adviseur;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met ERPx (Unit4);
3. Aantoonbare werkervaring met financiële advisering binnen het sociaal domein (verkregen bij een gemeente en/of gemeenschappelijke regeling);
4. Aantoonbare werkervaring met coaching van financieel adviseurs;
5. Een afgeronde financiële opleiding op hbo niveau.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als financieel adviseur binnen een gemeente of overheidsinstelling (30 punten);
7. Aantoonbare kennis van Key2financien (15 punten);
8. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met financien binnen het sociaal domein (ligt dit duidelijk toe in het cv (25 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met de P&C producten binnen een gemeente of overheidsinstelling (30 punten)

Competenties

  • Zelf organiserend vermogen, accuraat, analytisch, gemakkelijk in contact (te krijgen en te leggen- met name intern), coaching vaardigheden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
Een externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de passende kandidaten. De overige kandidaten, ontvangen uiterlijk op maandag 9 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Gemeente Vijfheerenlanden faciliteert geen laptop.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.