Juridisch adviseur vastgoed en grondzaken

Gemeente Zundert

Markt 1, 4881 CN Zundert, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
130 20 Noord-Brabant

Begindatum:

20 jan 2025

Einddatum:

20 jun 2025

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

7 jan 2025

Dit is je werk
Als juridisch adviseur ga je je bezighouden met ruimtelijke ontwikkelingen op het gebied van grondzaken/vastgoed/privaatrecht. Je werkzaamheden bestaan vooral uit:

  • Het opstellen van diverse privaatrechtelijke overeenkomsten zoals koop-, huur- en pachtovereenkomsten en anterieure overeenkomsten voor wijzigingsplannen.

  • Behandeling van verkoop, verhuur, pacht, illegaal grondgebruik, zakelijke rechten en aanvragen informatie van zowel collega’s als inwoners.

  • Verzoeken/vragen van inwoners en collega’s over vastgoed en grondzaken in de meest brede zin komen bij jou binnen en worden in eerste instantie door jou behandeld.

  • Je geeft juridisch advies over vastgoed en grondzaken aan het bestuur en de ambtelijke organisatie.

  • Je stelt zelfstandig adviesnota’s op voor het college/de raad.

  • Contact met notaris, kadaster en makelaars/taxateurs, waaronder beoordelen akten.

  • Alle andere voorkomende werkzaamheden op het gebied van vastgoed en grondzaken.

Wat vragen we?

  • Je bent in het bezit van een juridisch afgeronde HBO- of WO-opleiding (bijvoorbeeld recht en economie, vastgoed of (privaat)recht);

  • Je hebt gemeentelijke werkervaring als jurist met het opstellen, redigeren en adviseren over privaatrechtelijke overeenkomsten;

  • Je bent bekend met wet- en regelgeving op het gebied van vastgoed en grondzaken;

  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en je overtuigingskracht is uitstekend;

  • Je hebt gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;

  • Je bent in staat zelfstandig te werken, maar zoekt ook de verbinding;

  • Je neemt verantwoordelijkheid en bent in staat om snel te schakelen;

  • Je bent in staat onder druk te werken;

  • Je voelt je thuis in een informele organisatie, waar de lijnen kort zijn.

Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV

  • Kandidaat heeft ervaring met MS Oce. Dit moet blijken uit de CV.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.