Projectmanager

Rijksstraatweg 65, 7231 AC Warnsveld, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 120,00 20 Gelderland

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

8 feb 2025

Opdracht omschrijving
De opdracht betreft: Projectmanager huisvesting JG en RVP Huisvesting JG 

Aanleiding voor het project is het gebrek aan juiste werkruimtes voor de collega’s zonder vaste werkplek van de jeugdgezondheidteams binnen het cluster JGB. Het gaat hierbij om huisvesting voor alle werkzaamheden inclusief de Rijksvaccinatieprogramma (RVP) werkzaamheden. 

De collega’s uit deze teams werken op een grote diversiteit aan locaties. Van scholen tot kerken en van bibliotheken tot voetbalclubs. De basistaken die door de teams worden uitgevoerd in het kader van jeugdgezondheid worden momenteel grotendeels op scholen uitgevoerd. Voor het beschikbaar zijn van een (geschikte) ruimte zijn we daarbij afhankelijk van de scholen. 

Voor de werkzaamheden die niet op basisscholen of het voorgezet onderwijs plaats (kunnen) vinden, wordt gewerkt met externe locaties. Welke locaties dit zijn, verschilt per gemeente. Indien binnen gemeenten wordt samengewerkt binnen het Centrum Jeugd en Gezin (CJG), wordt gebruik gemaakt van de CJG locaties als dit mogelijk is. Binnen de gemeenten die niet werken met CJG’s wordt waar mogelijk gebruik gemaakt van ruimtes bij de consultatie bureaus (CB) die verantwoordelijk zijn van de 0-4-jarige jeugdgezondheidszorg. Als het niet mogelijk is om op CJG/CB locaties te werken wordt gebruik gemaakt van andere externe locaties binnen de gemeente. 

RVP
Momenteel is GGD NOG ook bezig met een project om de processen zo in te richten dat we volgens het nieuwe RVP-schema kunnen vaccineren. De opdracht vanuit het RIVM, beschrijft dat JGZ-organisatie zelf de vaccinatiemomenten mogen vormgeven. Echter zijn hier vanuit het RIVM en VWS wel kaders en leeftijdsgrenzen gesteld. Doel van het project is een succesvolle en gestructureerde implementatie van het nieuwe RVP, zodat we als GGD NOG op de gestelde deadline voldoen aan de richtlijnen opgesteld door het RIVM en VWS. Ook binnen dit project speelt een huisvestingsvraagstuk vandaar dat beide projecten gezamenlijk opgepakt worden. 

Informatie over cluster/team

Het team projectmanagement bestaat uit 3 projectmanagers.  Het team valt onder het cluster Strategie Onderzoek en Organisatie

Omschrijving opdracht en taken

Oppakken van het project huisvesting voor het cluster JG.  Doel van het project is:

  • Zorgen voor kwalitatieve en beschikbare werkplekken voor de medewerkers van de JG-team’s;

  • Zorgen voor een ingericht proces voor het beheer van deze werkplekken.

  • Financiële helderheid rondom huisvesting JG  

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn: 

  • Verantwoordelijk voor het inrichten van het project  

  • Verantwoordelijk voor uitvoering en implementatie

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03-2025 tot en met 01-02-2026 voor 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Ruime ervaring in: projectmatig werken in een bestuurlijke omgeving

  • Kennis van en ervaring met financiële inrichtingen binnen vergelijkbare organisaties (bijvoorbeeld VNOG) en gemeentes, en huisvesting vraagstukken.

  • Een relevante afgeronde hbo/academische opleiding;

Wensen

  • Kennis en ervaring hebben van huisvesting problematiek - Kennis en ruime ervaring hebben in het leiden van projecten (50%)

  • Kennis en ervaring hebben van (keten)partners (bijv. VNOG) - Kennen van de context (onze gemeente en structuren) - Je hebt kennis van relevante financiële inrichting binnen de gemeentelijke sector (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.