Brinklaan 35, 1404 EP Bussum, Nederland
Begindatum:
15 sept 2024Einddatum:
15 mrt 2025Uren per week:
12Publicatiedatum:
19 aug 2024Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.
We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.
Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.
We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.
Opdracht
Als projectsecretaris Vestingwallen fase 2 ben je verantwoordelijk voor het succesvol begeleiden en uitvoeren van het project ‘Vestingwallen fase 2’ binnen het programma ‘Verder met de Vesting Muiden’. Je bent intern en extern aanspreekpunt voor het project en ondersteunt de projectmanager bij de begeleiding van de diverse stakeholders en multidisciplinair samengestelde teams.
Binnen het project heeft de projectmanager te maken met verschillende stakeholders die verantwoordelijk zijn voor hun deel van de ontwikkeling, maar ook hun eigen belangen hebben. Het behoud van cultuurhistorie speelt een belangrijke rol en het succes van het project hangt mede af van de kansen om andere stakeholders te enthousiasmeren om aan het project bij te dragen; financieel of door hun activiteiten op locatie met elkaar te verbinden. Als projectsecretaris speel je een belangrijke rol in: de voorbereiding van bijeenkomsten en besluitvorming voor gemeente Gooise Meren, het begeleiden van de participanten, het verzorgen van de financiële projectbeheersing en de communicatie, zowel intern als extern.
Het project bevindt zich in de ontwerpfase en gaat richting besluitvorming aan het eind van het jaar.
Onder aansturing van de projectmanager houd je je met name bezig met:
Het organiseren en begeleiden van een participatief planproces,
Samenwerking met lokale partijen, zoals bewoners en ondernemers,
Voorbereiden van besluitvorming,
Een efficiënte en doelmatige manier van projectbeheersing en – begeleiding.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Aantoonbare ervaring in de afgelopen 5 jaar met het begeleiden van interactieve planprocessen met initiatiefnemers en ondernemers;
2. Een uurtarief van maximaal €100,- exclusief BTW / Inclusief reiskosten woon – werkverkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten;
3. Beschikbaarheid voor minimaal 8-12 uur per 1 september 2024;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectsecretaris op gebied van ruimtelijk domein;
Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectsecretatis binnen een gemeentelijke organisatie Aantoonbare ervaring met advisering in groene projecten en sector overstijgend werken (30 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met stakeholdermanagement en het creëren van draagvlak (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het toetsen van de financiele haalbaarheid van projecten (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met vestingwerken of cultuurhistorisch erfgoed (15 punten);
9. Aantoonbare gebiedskennis van de regio Gooi- en Vechtstreek (10 punten);
Competenties
Je hebt bent omgevingsbewust en hebt een goede ontwikkelde antenne voor verhoudingen tussen burgers, ondernemers en gemeentelijk bestuur.
Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke adviesvaardigheden; je kan de verschillende belangen goed inschatten en verwerken in en integraal advies
Het creëren van draagvlak en het betrekken van inwoners en externe partijen is voor jou een vanzelfsprekendheid
Je bent goed in het enthousiasmeren van andere partijen en weet projecten op een aansprekende manier te presenteren
Je gaat graag de uitdaging aan te werken in organisatie in ontwikkeling met ruimte voor innovatie
je hebt humor
CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg met opdrachtgever en kandidaat.
Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland van op dindag 3 september 2024 vanaf 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn (standaard 3), ontvangen uiterlijk op maandag 2 september 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek/digitaal plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.
De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld én ondertekend bij Flextender te worden aangeleverd. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.
Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.
Deze opdracht kan uitgebreid worden tot maximaal 20 uren per week als dit past bij de functie/rol of omdat collega's uit het team (deels) uitvallen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkwverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.
Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast tot en met 15-09-2025. Daarna kan er maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassingen aan de Opdrachtgever plaatsvinden van maximaal 2,5 %.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculptatie als gesteld in de wijziging leidraag invordering nr. BLKB2023/1062M.ind
U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.
'Bring your own device' is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. Ipad.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi).