Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
16 tot 24Publicatiedatum:
14 mrt 2025Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.
We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.
Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.
Opdracht
Je wordt functioneel beheerder voor het project “van Bestellen tot Betalen”. Jij bent de schakel tussen IT/leverancier van SAP en de organisatie. Je zorgt voor de invoering en verbetering van de systemen en applicaties van dit project. Na de invoering van “aanvraag tot bestellen” help je bij veranderingen en de verdere ontwikkeling van de belangrijkste applicaties. Naast de technische kant van het werk, geef je training aan collega’s. En verbeter je de bedrijfsprocessen. Dit is een afwisselende opdracht, waarin je écht iets kunt betekenen. Jij brengt specialistische kennis en expertise mee, die onmisbaar zijn voor het slagen van het project.
Aan deze opdracht zijn de volgende resultaten verbonden. Deze lever je uiterlijk 31 december 2025 aan ons op, of zijn op die datum afgerond:
Governancestuk Applicatie/ Functioneelbeheer dat hoort bij het proces “van Bestellen tot Betalen” (met daarin richtlijnen, rollen en verantwoordelijkheden in het proces)
(Actualisatie) architectuurplaat en functionele beschrijving van het bestel en betaalproces
Handleiding / instructie van SAP en Kofax voor functioneel beheer.
Implementatie Kofax naar de cloudmigratie
De opdracht eindigt bij oplevering van het project met streefdatum 31 december 2025. In deze opdracht werk je zelfstandig.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als functioneel beheerder/ applicatie beheerder binnen een gemeentelijke organisatie
2. Aantoonbare werkervaring met SAP;
3. Aantoonbare werkervaring met documenten / factuurscanningsysteem Decos, Kofax, en Pepperflow;
4. Aantoonbare kennis met het werken of inrichten van een verplichtingenadministratie Unit4, PINK of AFAS);
5. Aantoonbare werkervaring met het verbeteren en optimaliseren van bedrijfsprocessen;
6. Aantoonbare werkervaring met het geven van trainingen en/of workshops aan eindgebruikers binnen gemeentelijke context;
7. Uurtarief maximaal €118,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten
8. Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met iFinanciën (SAP) van PinkRoccade (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met verplichtingenadministratie PinkRoccade “Aanvraag tot Bestellen” (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (20 punten)
10. Aantoonbare werkervaring met KOFAX (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv (20 punten);
11. Aantoonbare kennis en werkervaring met het ICT en functioneel systeem SAP (10 punten)
12. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als functioneel beheerder/ applicatie beheerder binnen een gemeentelijke organisatie (40 punten).
Competenties
Sterke communicatieve vaardigheden;
Flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
Organisatiesensitiviteit;
Ervaring met projectmatig werken;
Praktische en oplossingsgerichte instelling.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Geen vaste werkdagen
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden zo spoedig mogelijk gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 20 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).