Adviseur parkeren

Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 tot 36 Noord-Holland

Begindatum:

5 aug 2024

Einddatum:

5 nov 2024

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

5 jul 2024

Gemeente Hilversum, een uitdagende werkgever in de Mediastad in het groen
Werken voor Hilversum betekent werken voor een ambitieuze gemeente. Op het gebied van parkeren betekent dat een bijdrage leveren aan het uitvoeren van het nieuwe parkeerbeleid, het optimaliseren van het gereguleerd parkeren en werken met nieuwe up-to-date parkeernormen en adviseren over grote projecten zoals het Arenapark, Mediapark en Stationsgebied. Wil jij hieraan een bijdrage leveren? Lees dan verder en solliciteer op deze functie!

Opdracht
Wij zoeken een tijdelijke nieuwe collega die op de volle breedte deskundig is op het vakgebied parkeren. Als adviseur parkeren ben je nauw betrokken bij de uitvoering van het nieuwe vastgestelde parkeerbeleid zoals het implementeren van betaald en vergunning parkeren in de uitbreidingsgebieden. Daarnaast ga je ons parkeerbeleid verder optimaliseren en verbeteren in samenwerking met de Coöperatie ParkeerService die o.a. verantwoordelijk is voor de parkeercontrole, de vergunningverlening en het garagebeheer namens de gemeente. Dit is een grote opgave, waardoor wij merken dat we ondanks recent ingevulde opdrachten via Flextender nog meer hulp nodig hebben. We zoeken nu op korte termijn nog één tijdelijke collega.

In deze rol weet je op een creatieve en innovatieve manier om te gaan met de schaarse (parkeer)ruimte in de gemeente Hilversum. In een periode van één jaar tijd gaan we het betaald parkeergebied meer dan verdubbelen. Dit levert veel vragen op vanuit de samenleving. Je maakt continu verbinding met bewoners en ondernemers en je neemt hen mee in het parkeerbeleid van de gemeente Hilversum. Het is daarbij belangrijk om de finesses en emoties omtrent parkeren te begrijpen. Daarnaast draag jij bij in de uitvoering van het (nieuwe) contract tussen de gemeente en de Coöperatie ParkeerService. Tot slot signaleer jij mogelijkheden voor het optimaliseren van het parkeerbeleid en -uitvoering en vertaal je dit naar concrete voorstellen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke organisatie op het vakgebied parkeren;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente op het vakgebied parkeren (40 punten).
4. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van planologie of verkeerskunde (35 punten).
5. Beschikbaar per 5 augustus 2024 voor minimaal 32 uur (25 punten).

Competenties

  • Flexibel;

  • Mensgericht (verbindend);

  • Eigenaarschap;

  • Daadkracht (hands on);

  • Communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk);

  • Samenwerken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 29 juli 2024 van 13.30 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 25 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp´er

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). De kosten hiervan zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.