Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jul 2025Uren per week:
12 tot 20Publicatiedatum:
24 jan 2025Gemeente Hilversum, mediastad in het groen, Zorgen voor nu en werken aan morgen
Met bovenstaand motto leggen we de verbinding tussen onze ambities voor Hilversum in de toekomst en de wensen en behoeftes die op dit moment bij de Hilversummers leven.
De afgelopen jaren is gewerkt aan een fundament waar we Hilversum verder op uitbouwen. Naar elkaar omkijken, goed bereikbare voorzieningen voor inwoners die dat nodig hebben, en veilige buurten vinden wij belangrijk. Het is onze wens dat inwoners voor elkaar zorgen en dat mensen zaken in hun eigen buurt of wijk kunnen regelen. En als het nodig is bieden we zorg of ondersteuning. Maar er is meer: ook toekomstbestendige werkgelegenheid, bereikbare woningen, een duurzame leefomgeving en voorzieningen op het gebied van sport, kunst en cultuur staan hoog op onze agenda.
Als gemeente willen we ín de maatschappij staan, niet ernaast. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, waar inwoners zich gewaardeerd voelen en waar mensen zich in hun werk en vrije tijd kunnen ontplooien. Om samen met de Hilversummers op te trekken, blijven we in contact met inwoners, bedrijven en organisaties. Op die manier komen hun zorgen, ideeën en wensen rechtstreeks bij ons terecht.
Opdracht
Gemeente Hilversum is op zoek naar een communicatief sterke en digitaal vaardige communicatieadviseur en content creator. Je ondersteunt de opgave Dienstverlening door mee te denken over gedragsverandering en bijpassende creatieve communicatieproducten te ontwikkelen. Doel hiervan is om de bewustwording op het gebied van dienstverlening te vergroten en houding en gedrag van medewerkers te versterken.
De opgave Dienstverlening gaat over het versterken van het vertrouwen van onze inwoners in onze overheid. Dit doen we door te werken aan logische, eenvoudige en toegankelijke dienstverlening die aansluit bij de behoefte en verwachtingen van onze inwoners, ondernemers en partners. We werken aan het versterken van processen en systemen gericht op onze dienstverlening; digitaliseren waar het kan en ruimte voor persoonlijk contact waar dit gewenst of nodig is. De opgave is ook gericht op het versterken van het inzicht in onze dienstverlening door het slim werken met data en dashboards. Dienstverlening gaat naast systemen en procedures natuurlijk vooral over het gedrag van onze medewerkers. Aan de hand van de kernwaarden van onze organisatie wordt gewerkt aan het versterken van houding en gedrag gericht op het realiseren van goede en betrouwbare dienstverlening.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal wo bahcelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met contentcreatie bij een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met het organiseren van evenementen;
4. Uiterlijk beschikbaar per 10 februari 2024 voor minimaal 12 uur per week.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare afgeronde WO-master opleiding organisatiewetenschappen, verandermanagement of organisatiepsychologie; (30 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in projecten rondom gedragsverandering en/of opleiding (bijv. trainingen en kennismanagement) (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanager en content creator (30 punten);
8. Een maximum uurtarief van €90,- exclusief BTW, inclusief de reiskosten woon-werkverkeer (10 punten).
Competenties
Je bent creatief van geest en optimistisch van aard;
Je bezit over goede communicatievaardigheden;
Je bent zelfstandig;
Je spot kansen en neemt initiatief;
Je bent resultaatgericht en signaleert tijdig knelpunten;
Je werkt gestructureerd en nauwkeurig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 31 januari 2025tussen 13:00 uur en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 29 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het formulier ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).