Medewerker Servicedesk (2X)

Nieuwe Dukenburgseweg 21a, 6534 AD Nijmegen

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 55,00 40 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

29 mei 2024

Opdracht omschrijving
ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de gemeente Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de Omgevingsdienst en het Werkbedrijf. Binnen iRvN werken wij met een aantal teams. Voor de ICT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Servicedesk medewerker met ervaring.

De afdeling Dienstverlening van de iRvN bestaat uit drie teams: De Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team. Met deze drie teams helpen wij dagelijks ruim 5.000 eindgebruikers met hun werkomgeving. De uitvraag betreft de Servicedesk waarvoor wij op zoek zijn naar een/meerdere Servicedesk medewerker(s) met ervaring.

Let op: mocht er uit deze procedure meerdere geschikte kandidaten naar boven komen dan behoudt de MGR zich het recht voor om meerdere kandidaten aan te nemen op de opdracht. Duo aanbiedingen zijn niet toegestaan.

Verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor de bij jou gemelde incidenten; je bewaakt, lost op, schakelt en communiceert met de eindgebruiker;

  • Je begrijpt de dagelijkse gang van zaken bij een Skilled ServiceDesk èn onze gebruikers en doet er alles aan om verstoringen binnen hun werkprocessen zo snel als mogelijk te elimineren;

  • Je kijkt verder dan de melding en probeert ook het probleem achter de melding te achterhalen;

  • Je ondersteunt je collega’s.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-07-2024 tot en met 30-06-2025 voor 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 X 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)

  • Aantoonbaar een afgeronde ICT- opleiding op minimaal mbo- 4 niveau;

  • Aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring sinds 2021, bij een ICT- Servicedesk met + 2000 eindgebruikers bij een overheid of aan overheid gelieerde werkorganisatie;

  • Aantoonbaar kennis van en ervaring met het registreren van incidenten in Topdesk;

  • I.v.m. calamiteiten en incidenten kan je binnen 45 minuten in Nijmegen op locatie Nieuwe Dukenburgseweg 21A zijn;

  • Je werkt tijdens de openingsuren van de Servicedesk (07.30 - 17.00 uur) van maandag t/m vrijdag op locatie, in overleg is maximaal 2 dagen thuiswerken mogelijk;

  • Aantoonbare ervaring met en actuele kennis van Windows server platform en Active Directory;

  • Aantoonbaar actuele kennis van M365 en Office 2016;

  • Aantoonbaar mondeling en schriftelijk Nederlands op minimaal B1- niveau.

Wensen

  • Aantoonbaar werkervaring binnen een IT Skilled Servicedesk; =/ > 2 jaar is 10%, =/> 3 jaar is 30%, > 4 jaar is 50%;

  • Aantoonbaar ervaring met Microsoft 365 en/of ChatGPT, elk overtuigend voorbeeld is 20% (40%)

  • Je bent MS 365 en/of Office 2016 certified (10%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.