Medewerker Servicepunt

Nieuwe Dukenburgseweg 21a, 6534 AD Nijmegen

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 55,00 36 Gelderland

Begindatum:

17 mrt 2025

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 feb 2025

Opdracht omschrijving
IRvN is een samenwerkingsverband dat alle ICT-werkzaamheden verricht voor de gemeenten Nijmegen, Berg en Dal, Heumen, Mook en Middelaar, Beuningen en de Werkorganisatie Druten Wijchen. Dat doen we ook voor Werkbedrijf Rijk van Nijmegen (WBRN) en de Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN). We zijn ook verantwoordelijk voor het functioneel Applicatiebeheer van veel applicaties, voornamelijk voor de gemeente Nijmegen.

Voor de afdeling Dienstverlening (ongeveer 25 collega’s) zoeken we tijdelijk een extra Servicepunt medewerker. Je komt te werken op de acht locaties van onze deelnemende organisaties, met name in Heumen en Nijmegen. 

Verantwoordelijkheden
Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze eindgebruikers. Je gaat zelfstandig op locatie te werk en bereid de uitlevering van de laptop en IPhone voor waarna deze wordt uitgereikt aan de gebruiker. Verzorgt en registreert meldingen en indien nodig, voor een warme overdracht naar de Servicedesk of Backoffice. Je ondersteunt gebruikers op locatie bij het beveiligen van hun werkprocessen. Jij bent de ogen en oren van iRvN en hebt voldoende technische kennis om het verlengstuk te zijn van de technische (applicatie) beheerders.

Je krijgt energie van het helpen van een collega en sta je voor de kernwaarden van iRvN: Oplossingsgericht, Betrokken, Professioneel en betrouwbaar. Wij benaderen en zien al onze 5500 eindgebruikers als onze collega’s. Zo zoeken we een goede samenwerking om alle ambtenaren zo goed mogelijk hun werk te kunnen laten doen. 

Je bent in staat een probleem van een gebruiker of systeem te analyseren en registreer je de meldingen in Topdesk.

Je lost de lokale incidenten en vragen op of zorgt dat ze opgelost worden door een adequate intake en eventuele overdracht naar de 3de lijn (ICT-beheer of Functioneel beheer). Ondersteun je de eindgebruikers met vragen over de veel gebruikte applicaties zoals Outlook, SharePoint, Teams of bijvoorbeeld OneDrive.

De kandidaat is inzetbaar vanaf tot 17-03-2025, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 30-06-2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Beschikbaarheid
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.).

Eisen

  • Aantoonbaar afgeronde ICT opleiding op mbo niveau 4;

  • Aantoonbaar kennis van MS365 applicaties;

  • Aantoonbaar recente ervaring met Topdesk;

  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring in gebruikersondersteuning binnen een organisatie met + 2.000 eindgebruikers;

  • Aantoonbaar ervaring met het uitleveren en ondersteuning van gebruikers bij hun werkplek;

  • Je beschikt over eigen vervoer om naar de diverse locaties te komen van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren;

  • I.v.m calamiteiten woon je niet verder dan 45 autominuten van locatie Nijmegen;

  • Bij aanvang van de opdracht beschik je over VOG 11,12,13;

  • Aantoonbaar mondeling en schriftelijk Nederlands op minimaal B2- niveau;

Wensen

  • Ivm het reizen tussen de verschillende locaties in het bezit van rijbewijs B (20%)

  • Aantoonbare actuele kennis van en ervaring met Windows server platform en Active Directory (30%)

  • Aantoonbare actuele kennis van M365 en Office 2016; 10%. Gecertificeerd 20% (20%)

  • Aantoonbare Kennis van de Microsoft 365 applicaties met betrekking tot gebruikersondersteuning en adoptie (20%)

  • Aantoonbaar recente ervaring in een non-profit omgeving (10%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.