Medewerker HRM-administratie

Kon. Julianalaan 3, 2224 EW Katwijk aan Zee, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
€ 77,00 32-36 uur Zuid-Holland

Begindatum:

3 feb 2025

Einddatum:

3 aug 2025

Uren per week:

32-36 uur

Publicatiedatum:

11 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om via ons gedetacheerd te worden op deze opdracht of via een ander advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
Voor ons team HRM-administratie zijn wij op zoek naar tijdelijke versterking van een ervaren medewerker HRM-administratie. De focus ligt op het beheren van de personeelsadministratie en het ondersteunen van processen rondom externe inhuurkrachten. Het doel van de opdracht is om continuïteit te waarborgen in de administratieve HR-processen en de dienstverlening aan interne en externe stakeholders optimaal te laten verlopen. We werken met BCS (Centric) systeem. 

De tijdelijke medewerker wordt onderdeel van een hecht en positief team binnen HRM-administratie. Het team staat bekend om de hoge kwaliteit van werken en samenwerking, wat belangrijk is tijdens drukke periodes.

Verantwoordelijkheden
De tijdelijke medewerker HRM-administratie zal zich richten op:

  1. Efficiënte personeelsadministratie

    • Het opstellen van brieven en overeenkomsten.

    • Registreren en beheren van personeelsgegevens.

    • Beantwoorden van vragen van medewerkers en clustermanagers.

  2. Proactief signaleren en coördineren

    • Overleg voeren met clustermanagers, HR-adviseurs en recruiters.

    • Signaleren van aflopende contracten en andere bijzonderheden.

    • Informeren over noodzakelijke acties en bewaken van de voortgang.

  3. Klantgerichte ondersteuning

    • Medewerkers en leidinggevenden informeren en ondersteunen bij HR-gerelateerde vragen en processen.

    • Actief bijdragen aan een soepele samenwerking binnen het team HRM-administratie.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf begin februari 2025 tot begin augustus 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

  • Welk type overeenkomst is op de kandidaat van toepassing? (Overeenkomst inhuur arbeidskrachten, tussenkomst ZZP’er of (modelovereenkomst) met ZZP’er?)

  • Wie is tekenbevoegd (naam en functie)? Dit criterium is een eis Een toelichting is verplicht Minimaal een succesvol afgeronde opleiding op mbo 3 niveau.

  • Deze bepaling is van toepassing omdat de werkzaamheden worden uitgevoerd onder toezicht en leiding van de gemeente Katwijk. De ZZP'er dient in zijn bieding: a. Te vermelden via welk detacheringsbureau de werkzaamheden zullen worden verricht; b. Een verklaring van het betreffende bureau te overleggen waaruit blijkt dat het bureau bereid is de ZZP'er voor deze opdracht te verlonen; c. Te verklaren dat het detacheringslbureau akkoord gaat met de algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Katwijk en dat de inkoopvoorwaarden van het bureau niet van toepassing zullen zijn op de opdracht. Gunning aan een ZZP'er vindt uitsluitend plaats onder de voorwaarde dat aan de bovengenoemde vereisten wordt voldaan. Indien niet aan deze vereisten is voldaan, behoudt de gemeente Katwijk zich het recht voor de inschrijving ongeldig te verklaren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur