Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Coördinator Archief/DIV medewerker

Laborijn

Terborgseweg 106, 7005 BC Doetinchem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 90,00 32-36 Gelderland

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

31 jul 2024

Omschrijving van de opdracht
Binnen Bedrijfsvoering hebben we een team Archief van 7 collega's dat zich bezighoudt met het organiseren en uitvoeren van alle archiefwerkzaamheden. Hier is behoefte aan een coördinator die structuur aanbrengt, het werk kan organiseren, rust weet te creëren en daarnaast inhoudelijk kan adviseren over Documentaire Informatievoorziening (DIV) in brede zin, de Archiefwet in samenhang met aangrenzende informatiewetgeving, en het document managementsysteem (DMS). 

Verantwoordelijkheden
Naast rol van adviseur heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden: 

  • Je coördineert de archiefwerkzaamheden van Laborijn

  • Je stuurt op houding en gedrag van de collega's in het team Archief

  • Je beheert het budget van archiefmaterialen

  • Je bent de records manager van de organisatie

  • Je controleert je registraties van documenten en dossiers in het DMS

  • Je organiseert en leidt operationele en tactische informatie overleggen

Je netwerkt op eigen initiatief met collega-DIV’ers in de regio

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 31 augustus 2025 voor 32-36 uur per week. De kandidaat is per direct beschikbaar voor de periode van een jaar. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Kennis van de Archiefwet en aangrenzende regelgeving Kennis van bedrijfsvoering binnen de publieke sector Aantoonbaar relevante ervaring met een DMS Affiniteit met het sociaal domein en de doelgroepen van Laborijn

  • HBO werk- en denkniveau

Wensen

  • Externe heeft aantoonbare ervaring met de Archiefwet en/of DIV, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Externe kan tenminste 2 praktijkvoorbeelden geven waaruit de ervaring blijkt (5 punten) Externe kan 1 praktijkvoorbeeld beschrijven waaruit ervaring blijkt (3 punten) Externe kan geen praktijkvoorbeelden beschrijven waaruit ervaring blijkt (0 punten) (40%)

  • Externe beschikt aantoonbaar ervaring met het organiseren en coördineren van werkzaamheden binnen een team, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Externe kan tenminste 2 praktijkvoorbeelden geven waaruit de ervaring blijkt (5 punten) Externe kan een praktijkvoorbeeld beschrijven waaruit ervaring blijkt (3 punten) Externe kan geen praktijkvoorbeelden beschrijven waaruit ervaring blijkt (0 punten) (40%)

  • Externe heeft aantoonbare ervaring met het aansturen van een (klein) team, aan te tonen met praktijkvoorbeelden (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.