Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Informatie-adviseur

Stadhuisplein 1, 5611 EM Eindhoven, Nederland

Sluit over 9 dagen
145 24 Noord-Brabant

Begindatum:

1 feb 2025

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

13 jan 2025

Opdrachtomschrijving

De organisatie
De MRE is een intergemeentelijk samenwerkingsverband van de gemeenten in Zuidoost Brabant en bestaat uit 2 teams. Samen richten we ons op verleden, heden en toekomst van de Brainport-regio.

Team MRE richt zich op de samenwerking van de 21 gemeenten in Zuidoost-Brabant. Binnen deze samenwerking werken we aan strategische grensoverschrijdende opgaven op het gebied van ruimte & wonen, mobiliteit, economie, energietransitie en landelijk gebied. De ambitie is een economisch sterke regio met een stabiele sociale basis en vitale leefomgeving voor alle inwoners, nu en in de toekomst.

Team RHCe, houdt toezicht op het informatiemanagement van 20 gemeenten in de regio en is een archiefdienst die ervoor zorgt dat informatie duurzaam raadpleegbaar is voor burgers, onderzoekers en overheden zelf. We beheren de regionale erfgoedcollectie, waardoor we de bijnaam ‘het collectieve geheugen van Zuidoost Brabant’ met trots dragen.

Wat ga je doen?
MRE zit momenteel in transitie naar een vaste bezetting op onze informatievoorziening. We hebben een tijdelijke bezetting en zetten deze nog even voort tot aan de vaste invulling. Als I-adviseur breng je de volgende projecten tot een goed einde:

  • Samenvoegen van de microsofttenants

  • Vervanging devices

  • Implementatie nieuwe partner printerpark

  • Opstellen beleid BYOD

  • Opstellen informatiebeleid

  • Implementatie verdere uitrol Djuma

  • Beheer devices inregelen

Daarnaast houdt jij onze it draaiende als servicemanager van onze IT-partner.

Praktisch
Ons kantoor is gevestigd in de binnenstad van Eindhoven en goed bereikbaar met openbaar vervoer. Voor meer informatie over MRE www.metropoolregioeindhoven.nl

Kandidaatomschrijving
Je hebt ervaring met de genoemde werkzaamheden en meer dan 10 jaar gerichte overheidservaring op dit gebied. Je hebt een afgeronde HBO-opleiding informatica of vergelijkbaar & kennis en ervaring met Djuma. Per 1 februari 2025 ben je beschikbaar.

Interviewplanning
Na de selectie op basis van de gesteld eisen zal een interview worden gehouden waar de gestelde eisen zullen worden getoetst.

Dienstencategorie
Diensten voor bedrijfsadvisering en aanverwante diensten

CPV code
72000000-5 - IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden Metropoolregio.pdf

  • HBO-opleiding informatica of vergelijkbaar

  • Kennis en ervaring met Djuma

  • Beschikbaar voor 24u per 01-02-2025

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %

Werkervaring bij de overheid (>10 jaar)
Weging: 25 %

Ervaring met genoemde werkzaamheden
Weging: 30 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Werkervaring bij de overheid (>10 jaar)Ervaring met genoemde werkzaamheden

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur