Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Medewerker WOZ en belastingen (gegevensbeheer)

Midden-Delfland

Anna van Raesfeltstraat 37, 2636 HX Schipluiden, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
Geen maximum 24 tot 32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

24 tot 32

Publicatiedatum:

8 jan 2025

Organisatie
Midden-Delfland is een gemeente met een uniek landschap, een rijke historie en een vitale economie. De organisatie telt ongeveer 160 medewerkers. Die werken bij de afdelingen Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Samenleving en Dienstverlening en Landschap, Wonen & Economie. We hebben een informele organisatiecultuur en korte lijnen.

Dit is jouw team
Je komt te werken bij ‘Belastingen’, onderdeel van het team Financiën/ Belastingen. Dit is een van de vier teams binnen de afdeling Bedrijfsvoering. Jij bent met jouw drie collega’s van ‘Belastingen’ gezamenlijk aanspreekpunt voor alle werkzaamheden rond de WOZ en de gemeentelijke belastingen. Flexibiliteit, samenwerking en een aanpakkersmentaliteit kenmerken ons team. De sfeer is open en collegiaal.

Opdracht
Wat ga je doen?

  • Je zorgt voor het actueel en volledig houden van de basisregistratie Waardering Onroerende Zaken (WOZ);

  • Je verwerkt, interpreteert en analyseert mutaties en gegevens van het Kadaster (BRK);

  • Je controleert WOZ-taxaties en lost uitval met betrekking tot de BAG/WOZ koppeling op;

  • Je bent aanspreekpunt voor de WOZ en de gemeentelijke heffingen (OZB, afvalstoffen- en rioolheffing, leges en begrafenisrechten);

  • Je werkt mee aan de heffing van de gemeentelijke belastingen.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen WOZ-administratie;
3. Aantoonbare kennis dmv een cursus of opleiding van de Wet WOZ (en WOZ-objectafbakening in het bijzonder);
4. Beschikbaar per januari 2025 voor 24 uur per week, waarvan 16 uur aanwezig op het gemeentekantoor;

Gunningscriteria (weging)
5. Een afgeronde opleiding op het gebied van de wet WOZ/WOZ-medewerker en/of gemeentebelastingen (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met verwerking kadastermutaties in Key2Belastingen (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met basis- en kernregistraties, de WOZ, BAG, BGT, BRK-PB (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met applicatie Key2Belastingen (10 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als WOZ-gegevensbeheerder (20 punten).

Competenties
-    proactieve houding, accuraat en analytisch.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg. Het werk wordt in beginsel op het gemeentehuis in Schipluiden verricht; in overleg is maximaal 1 thuiswerkdag bespreekbaar.

Planning
De gesprekken worden door de opdrachtgever in overleg gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht.. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

  • Bij gunning zal er om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd worden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur