Senior projectleider civiele techniek

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 30 Zuid-Holland

Begindatum:

24 feb 2025

Einddatum:

31 dec 2026

Uren per week:

30

Publicatiedatum:

5 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Wij zoeken een senior projectleider die ruime ervaring heeft met de voorbereiding en uitvoering van complexe civiele (riolering)projecten in onze buitenruimte. Als senior projectleider openbare ruimte ben je verantwoordelijk voor het opzetten, aansturen, bewaken en bijsturen van deze projecten. Je faciliteert projectmatig samenwerken binnen projectteams. Je geeft vorm aan de werkprocessen, stuurt bij waar nodig en verliest de projectdoelstellingen niet uit het oog. Inherent aan deze projecten is het komen tot een gedragen plan vanuit een integrale benadering. Een weloverwogen belangenafweging wordt gemaakt, waarbij diverse belanghebbenden worden betrokken.  

In deze functie stel je jouw kern-projectteam samen, bestaande uit diverse inhoudelijke experts zoals de beheerregisseur, civiel technicus, communicatieadviseur, toezichthouder en directievoerder. Je werkt in deze functie zelfstanding aan de jou toegewezen projecten. 

Jij bent omgevingsbewust en een verbinder met oog voor resultaat. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je weet mensen te enthousiasmeren en te motiveren om samen een project tot een succes te maken.

  • Je beschik minimaal over een afgeronde hbo-opleiding civiele techniek. 

  • Je hebt minimaal 10 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.

  • Je hebt ervaring in het leiden van civiel technische projecten.

  • Je bent in staat om op bestuurlijk en politiek niveau te schakelen.

  • Je houdt het overzicht, werkt planmatig en gestructureerd, bent vasthoudend en denkt in oplossingen.

  • Realisatie conform de projecteisen, het bewaken van de scope en het beheersen van projectrisico's is voor jou gesneden koek. 

  • Je hebt ervaring met en kunt adviseren over de verschillende contractvormen en bouworganisatievormen.

  • Je hebt aantoonbare praktijkervaring in het managen, bewaken en bijsturen van contracten.

  • Je hebt ervaring in de algemene voorwaarden UAV 2012 - UAV gc 2005.

Dit zijn wij:
Utrechtse Heuvelrug is een groene en mooie gemeente met ca. 50.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijke omgeving midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren. Bij ons zijn de lijnen kort en is de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werken wij met visie en ambitie aan actuele thema's.  

Eisen

  • Akkoord met de inhuurvoorwaarden

  • De inhurende organisatie zal bij gunning van opdracht een integriteitsverklaring overhandigen aan de kandidaat welke ondertekend dient te worden. Hier dient u als aanbieder mee akkoord te gaan.

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of een toelichting in het cv

Wensen

  • Kandidaat heeft een HBO civieltechnische opleiding afgerond.

  • Kandidaat heeft minimaal 10 jaar werkervaring als civieltechnisch projectleider bij een gemeente. Dit dient duidelijk in het CV naar voren te komen.

  • Kennis van/ervaring met UAV

  • Kandidaat is na gunning per 24 februari 2025 beschikbaar voor 30 uur per week.

  • Kandidaat heeft op het cv een kort zelfgeschreven motivatie toegevoegd

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente. Deze worden samen met de kennis en ervaringen getoetst tijdens het gesprek. Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid; Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding; Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk); Gevoel voor ambtelijke, politieke en bestuurlijke verhoudingen

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur