Adviseur Schoon

Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
90 36 Utrecht

Begindatum:

3 feb 2025

Einddatum:

2 aug 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

6 jan 2025

Startdatum: 03-02-2025
Einddatum: 02-08-2025
Locatie: Utrecht.
Uiterlijk aanbieden: maandag 13-01-2025 om 09:00 uur. 
Selectiegesprekken: donderdag 16-01-2024 in Rotterdam. 
Maximum tarief*: €90-, 
*Let op: Bovenstaand tarief is een max. all-in uurtarief (incl. o.a. reiskosten, faciliteiten, eventuele vergoedingen en de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex, excl. btw). Het tarief weegt mee in het selectieproces.

Dit ga je doen
De stations zijn dynamische plekken, en zijn gewoon open tijdens de uitvoering van alle facilitaire activiteiten. Deze moeten zo georganiseerd worden dat onze reizigers weinig hinder ondervinden en veilig en graag op het station blijven komen. Samen met je collega adviseurs schoon initieer, verbeter, ontwikkel en onderzoek je de kwaliteit op stations ten behoeve van al haar gebruikers en huurders waarbij de focus ligt op de beleving van de reiziger. Tevens speel je een rol in de contractvorming en het voeren van contractmanagement. Daarnaast werk je mee aan diverse projecten o.a. ten behoeve van het proces vuilafvoer op stations en het invullen van de ambitie ‘afvalvrije stations in 2040’. Dit doe je met succes door de inzet van jouw kennis en organisatietalent bij het:

  • Implementatie contracten voor het uitvoeren van complexe schoonmaakactiviteiten;

  • Op locatie inventariseren van benodigde (complexere) schoonmaakactiviteiten;

  • Organiseren en uitvoeren van complexere schoonmaakactiviteiten op de stations in samenwerking met de diverse contractpartijen;

  • Bijdrage leveren aan Europese aanbestedingsprojecten en het leveren van een significante inhoudelijke bijdrage op het gebied facilitaire diensten;

  • Optimaliseren van het proces vuilafvoer;

  • Bijdrage leveren aan lopende en toekomstige projecten o.a. op het gebied van vuilafvoer, bijvoorbeeld de invulling van de ambitie ‘afvalvrije stations in 2040’;

  • Contract- en leveranciersmanagement van de diverse opdrachtgevers en contractpartijen oa. op de verschillende afspraken binnen het proces samen met het regionale operationele team van NS Stations;

  • Vormgeven van in- en extern stakeholdermanagement in relatie tot de projecten waarin je een rol speelt.

Hier ga je werken
NS Stations brengt stationsgebieden tot leven. We beheren, ontwikkelen en exploiteren strategisch vastgoed op circa 400 stations in Nederland. We werken samen aan moderne en toekomstgerichte stations(gebieden) die de behoeftes van onze reizigers en vervoerders bedienen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat dit aangename, levendige en duurzame locaties zijn waar reizigers prettig kunnen verblijven, werken en reizen.

Je werkt centraal vanuit het servicekantoor in Utrecht waarbij je tevens regelmatig op locaties in het land aanwezig bent om werkzaamheden te inventariseren of controleren. Dat betekent dat je optioneel in de nacht aanwezig bent tijdens de uitvoering van werkzaamheden. Je kan hiervoor ook een externe partij benaderen. Je werkt in je functie o.a. samen met de collega Adviseurs Schoon, de Procescoördinator Schoon, Stationsmanagers en collega’s van de afdeling Duurzaamheid.

Dit zijn de eisen

  • Minimaal een afgeronde hbo opleiding in facilitaire richting of vergelijkbaar;

  • Inhoudelijke expertise van het schoonmaakproces;

  • Ervaring in projectmanagement op het gebied van facilitaire processen;

  • 5 tot 10 jaar werkervaring met contractmanagement en aansturing op procesniveau;

  • Relevante ervaring in Europees aanbesteden en/ of bid trajecten op het gebied van schoonmaak is een pre; 

  • Je bent een stevige persoonlijkheid die kritisch kan zijn zonder de verbinding te verliezen;

  • Je bent goed in staat relaties op te bouwen met collega’s en opdrachtgevers zonder je onafhankelijkheid uit het oog te verliezen;

  • Je werkt nauwkeurig, zelfstandig, komt je afspraken na en bent in staat overzicht te behouden en zorgt dat met de juiste prioriteit het beste resultaat behaald wordt voor de klant.

Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.