Medewerker Klantadvies

Molenstraat 19, 4701 JL Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 70,00 32 - 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 dec 2024

Einddatum:

31 mei 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

9 nov 2024

Opdracht omschrijving
Aan het begin van je werkdag kom je binnen in ons spiksplinternieuwe kantoor met het mooiste uitzicht, in hartje Arnhem. Met een kop koffie (of thee), doe je de weekstart met je collega’s. Wat staat er deze week op de planning en hoe kan je elkaar helpen? Je duikt je mailbox in en beantwoordt wat mailtjes. Zo heb je een mail met de vraag; heb ik een vergunning nodig voor het plaatsen van een schuur? In grote lijnen weet je het antwoord, maar de details kijk je toch nog even na voordat je antwoord geeft. Met je collega’s verdelen jullie de nieuwe vragen. Je logt in op het systeem, om de burgers enthousiast en klantvriendelijk te helpen met de volgende stap in het realiseren van hun (bouw)plannen. Als dat nodig is, verwijs je naar informatie op onze website en andere relevante websites. Je begrijpt heel goed dat de mailer het fijn vindt als je de vraag begrijpt, daar goed antwoord op geeft en je ook echt verder helpt!

Spreekt een ochtend/dag als dit jou aan? Word je blij van het verder helpen van mensen? Wij zoeken een Medewerker Klantadvies (Front Office Medewerker) die op zoek is naar een uitdagende en dynamische werkomgeving en gewend is om in teamverband te werken. Je voelt je als een vis in het water als bijna geen vraag hetzelfde is.

Wat je kunt en kent Je hebt…

  • minimaal een afgeronde mbo-opleiding

  • ervaring met het verstrekken van informatie aan klanten

  • de Nederlandse taal in woord en schrift, goed in de vingers

  • affiniteit met bouwactiviteiten

Je bent iemand die…

  • graag lekker aan de slag wil

  • goed kan samenwerken

  • klaar staat om de ander te helpen

  • handig is in het vinden van de juiste informatie op websites, bijvoorbeeld over wet- en regelgeving

  • begrip heeft voor het standpunt van de beller of mailer en geduldig kan uitleggen wat de spelregels rondom de (bouw)plannen zijn 

Verantwoordelijkheden

Wat je gaat doen

  • Je werkt in teamverband met eigen werkvoorraad.

  • Je vertaalt wettelijke teksten en vergunningsvrije spelregels naar begrijpelijke taal.

  • Je informeert burgers en soms ook bedrijven en partners over onze dienstverlening, regelingen en procedures.

  • Je adviseert over het proces van het indienen van een (vergunning)aanvraag.

  • Je verzorgt de administratieve afhandeling.

  • Je signaleert knelpunten en doet voorstellen om de dienstverlening te verbeteren

In deze functie werk je nauw samen in een team en beheer je je eigen werkvoorraad. Jouw voornaamste taak is het vertalen van wettelijke teksten en complexe regels naar begrijpelijke taal, zodat burgers en bedrijven de informatie helder kunnen begrijpen. Daarnaast informeer je hen over onze dienstverlening, regelingen en procedures, waarbij je ook adviezen geeft over het proces van het indienen van (vergunning)aanvragen. Naast het klantcontact handel je de administratieve verwerking van e-mails af die betrekking hebben op de Omgevingswet. Ook signaleer je knelpunten in het proces en kom je met verbetervoorstellen om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verhogen.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december tot en met 31 mei 2025 voor 32 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

Wensen

  • Conform opdrachtomschrijving. Minimaal een afgeronde MBO-opleiding. De Nederlandse taal in woord en schrift goed in de vingers (40%)

  • Conform opdrachtomschrijving. Ervaring met het verstrekken van informatie aan klanten.

  • Conform opdrachtomschrijving. Affiniteit met bouwactiviteiten (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.