Molenstraat 19, 4701 JL Roosendaal, Nederland
Begindatum:
1 dec 2024Einddatum:
31 mei 2025Uren per week:
32 - 36Publicatiedatum:
9 nov 2024Opdracht omschrijving
Aan het begin van je werkdag kom je binnen in ons spiksplinternieuwe kantoor met het mooiste uitzicht, in hartje Arnhem. Met een kop koffie (of thee), doe je de weekstart met je collega’s. Wat staat er deze week op de planning en hoe kan je elkaar helpen? Je duikt je mailbox in en beantwoordt wat mailtjes. Zo heb je een mail met de vraag; heb ik een vergunning nodig voor het plaatsen van een schuur? In grote lijnen weet je het antwoord, maar de details kijk je toch nog even na voordat je antwoord geeft. Met je collega’s verdelen jullie de nieuwe vragen. Je logt in op het systeem, om de burgers enthousiast en klantvriendelijk te helpen met de volgende stap in het realiseren van hun (bouw)plannen. Als dat nodig is, verwijs je naar informatie op onze website en andere relevante websites. Je begrijpt heel goed dat de mailer het fijn vindt als je de vraag begrijpt, daar goed antwoord op geeft en je ook echt verder helpt!
Spreekt een ochtend/dag als dit jou aan? Word je blij van het verder helpen van mensen? Wij zoeken een Medewerker Klantadvies (Front Office Medewerker) die op zoek is naar een uitdagende en dynamische werkomgeving en gewend is om in teamverband te werken. Je voelt je als een vis in het water als bijna geen vraag hetzelfde is.
Wat je kunt en kent Je hebt…
minimaal een afgeronde mbo-opleiding
ervaring met het verstrekken van informatie aan klanten
de Nederlandse taal in woord en schrift, goed in de vingers
affiniteit met bouwactiviteiten
Je bent iemand die…
graag lekker aan de slag wil
goed kan samenwerken
klaar staat om de ander te helpen
handig is in het vinden van de juiste informatie op websites, bijvoorbeeld over wet- en regelgeving
begrip heeft voor het standpunt van de beller of mailer en geduldig kan uitleggen wat de spelregels rondom de (bouw)plannen zijn
Verantwoordelijkheden
Wat je gaat doen
Je werkt in teamverband met eigen werkvoorraad.
Je vertaalt wettelijke teksten en vergunningsvrije spelregels naar begrijpelijke taal.
Je informeert burgers en soms ook bedrijven en partners over onze dienstverlening, regelingen en procedures.
Je adviseert over het proces van het indienen van een (vergunning)aanvraag.
Je verzorgt de administratieve afhandeling.
Je signaleert knelpunten en doet voorstellen om de dienstverlening te verbeteren
In deze functie werk je nauw samen in een team en beheer je je eigen werkvoorraad. Jouw voornaamste taak is het vertalen van wettelijke teksten en complexe regels naar begrijpelijke taal, zodat burgers en bedrijven de informatie helder kunnen begrijpen. Daarnaast informeer je hen over onze dienstverlening, regelingen en procedures, waarbij je ook adviezen geeft over het proces van het indienen van (vergunning)aanvragen. Naast het klantcontact handel je de administratieve verwerking van e-mails af die betrekking hebben op de Omgevingswet. Ook signaleer je knelpunten in het proces en kom je met verbetervoorstellen om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verhogen.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december tot en met 31 mei 2025 voor 32 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
Wensen
Conform opdrachtomschrijving. Minimaal een afgeronde MBO-opleiding. De Nederlandse taal in woord en schrift goed in de vingers (40%)
Conform opdrachtomschrijving. Ervaring met het verstrekken van informatie aan klanten.
Conform opdrachtomschrijving. Affiniteit met bouwactiviteiten (20%)