Jan Schamhartstraat 5B, 8121 CM Olst, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 mei 2025Uren per week:
16Publicatiedatum:
17 jan 2025Let op! “Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Organisatie
Olst-Wijhe is een prachtige gemeente aan de IJssel tussen de Hanzesteden Zwolle en Deventer. Onze gemeente telt ruim 18.000 inwoners en bestaat uit 12 kernen en buurtschappen. Olst-Wijhe ligt in Salland: een uniek (natuur)gebied tussen de rivier de IJssel en het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug.
Olst-Wijhe kent een actieve samenleving. Inwoners denken graag met ons mee én bedenken zelf allerlei ideeën om Olst-Wijhe nog een stukje mooier te maken. Daar geven zij zelf of samen met ons handen en voeten aan. Er is een bloeiend verenigingsleven en met elkaar zetten we onze schouders onder elke uitdaging. Wil jij hier je steentje aan bijdragen?
Opdracht
Ons team Publiekszaken bestaat uit vijftien medewerkers. Medewerkers frontoffice zijn generalisten en dat betekent dat zij Burgerzaken combineren met het eerste klantcontact met inwoners, bedrijven en instellingen. Veel afwisseling dus! We hechten waarde aan een fijne werksfeer en elke dag zet het team zich in om optimale dienstverlening en kwaliteit te leveren aan inwoners.
Wat ga je doen?
Je helpt klanten aan de balie met alle producten en diensten van Burgerzaken.
Je beantwoordt vragen van klanten over gemeentelijke producten en diensten. Dit doe je aan de balie of telefonisch, digitaal en/of schriftelijk. Je maakt daarbij gebruik van I-Burgerzaken en de E-suite.
Je controleert en verwerkt verhuizingen, leest het berichtenverkeer uit, verwerkt mutaties en verstrekt uittreksels BRP en Burgerlijke stand.
Samen met jouw collega’s zorg je voor de processen Burgerlijke Stand zoals erkenning, naamskeuze, geboorte, overlijden, melding voorgenomen huwelijk of GP, en latere vermeldingen van de Burgerlijke stand.
Aan de balie help je inwoners bij de aanvragen en uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen, in de midoffice controleer en verwerk je de ontvangen documenten.
Je helpt inwoners die het algemeen nummer bellen, je beantwoordt vragen of zet zo nodig de inwoner door naar de vakinhoudelijk betrokken medewerker.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in Burgerzaken;
2. Aantoonbare werkervaring met I-Burgerzaken en E-suite;
3. Beschikbaar op woensdag en vrijdag (2 vaste dagen per week);
4. Bereid om 16 uur per week te werken;
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare frontoffice functie bij een gemeente (25 punten);
6. Minimaal 1 jaar werkervaring met baliewerkzaamheden, telefonische klantondersteuning of digitale vragenafhandeling (25 punten);
7. Minimaal 1 jaar werkervaring met het verwerken van gemeentelijke aanvragen (30 punten);
8. Aantoonbare beschikking over een nauwkeurige werkstijl en integriteit (kandidaat beschrijft zelf beknopt en separaat hiervan een voorbeeld vanuit voorgaande werksituaties) (20 punten).
Competenties
- Klantgerichtheid
- Nauwkeurigheid
- Samenwerken
- Flexibiliteit
- Digitale vaardigheid
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Woensdag & vrijdag
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 11 februari 2025 vanaf 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 10 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).