Functioneel beheerder financiën

Omgevingsdienst Brabant Noord

Victorialaan 1 Toren, D, 5213 JG 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit vandaag
om 16:00
105 16 Noord-Brabant

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

3 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
De Omgevingsdienst Brabant Noord draagt met kwalitatief hoogwaardige uitvoering van VTH-taken en het adviseren van het openbaar bestuur bij aan een veilige, gezonde en duurzame leefomgeving voor burger en bedrijven in Brabant Noord. De ODBN is voor het team Informatiemanagement op zoek naar een Functioneel beheerder Financiële applicatie Key2Financiën

Wat ga je bij ons doen?
Als functioneel beheerder financiën (Key2Fin, WBU, Key2DDS, Key2Voa) ben je verantwoordelijk voor het up-to-date houden van deze applicaties. Als beheerder volg je in- en externe ontwikkelingen rond de applicaties, heb je goed inzicht in de financiële processen binnen de ODBN. Je signaleert mogelijkheden tot (verdere) verbetering en adviseert en ondersteunt in het financiële proces.

Omdat je goed bent in inventariseren en analyseren kun je inspelen op de wensen en wijzigingen van de gebruikers en organisatie. Je weet de gewenste wijzigingen in zeer heldere gebruikersinstructies en handleidingen te verwoorden waardoor jouw interne klanten in één keer snappen wat bedoeld wordt.

Jouw taken zijn daarnaast o.a.:

  • Oplossen incidenten en ondersteuning gebruikers Key2Financien/Urenverantwoording (WBU);

  • Adviseren bij applicatievraagstellingen of wijzigingen en het realiseren van de uitvoering;

  • Inrichten, beheren, onderhouden, autorisaties en testen van applicatie Key2financien/WBU;

  • Aanmaken nieuwe gebruikers/grootboekrekeningen/kostensoorten, verwerken memorialen/begrotingswijzigingen, klaarzetten van betaalopdrachten en andere voorkomende werkzaamheden met betrekking tot financieel beheer van de applicatie.

Kandidaatomschrijving
Je hebt HBO denk- en werkniveau en aantoonbare recente en ruime ervaring als functioneel beheerder van de genoemde applicaties. En je hebt aantoonbare affiniteit met het financiële deel van een organisatie. Het betreft reguliere werkzaamheden waardoor deze opdracht niet geschikt is voor Zzp'ers.

Interviewplanning
De gesprekken worden in overleg ingepland.

Toelichting op rooster
We zoeken een kandidaat die beschikbaar is voor 16-32 uur per week. De start is zo spoedig mogelijk maar uiterlijk 1 april 2025.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
72000000-5 - IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning

Eisen

Opleiding - De kandidaat beschikt over Hbo werk- en denkniveau. Dit blijkt uit het CV.

Werkervaring functioneel applicatiebeheerder - De kandidaat heeft tenminste 5 jaar ervaring als functioneel applicatiebeheerder met financiële applicaties. Deze ervaring is opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Dit blijkt uit het CV.

Kennis en ervaring met Key2Financiën - De kandidaat heeft tenminste 5 jaar ervaring met Key2Financien/WBU opgedaan in de afgelopen 7 jaar. Dit blijkt uit het CV.

Kennis en ervaring met Cognos
De kandidaat heeft tenminste 3 jaar ervaring met Cognos opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Dit blijkt uit het CV.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 30 %

Werkervaring applicatiebeheer
De kandidaat heeft tenminste 5 jaar ervaring als functioneel applicatiebeheerder met financiële applicaties. Dit blijkt uit het CV.

  • 5 jaar werkervaring (10 %)

  • 6-7 jaar werkervaring (15 %)

  • Meer dan 7 jaar werkervaring (20 %)

Weging: 20 %

Ervaring Omgevingsdienst
De kandidaat heeft werkervaring opgedaan bij een Omgevingsdienst, haar deelnemers of een andere uitvoeringsdienst. Dit blijkt uit het CV.

Weging: 10 %

Ervaring andere applicaties
De kandidaat heeft kennis en werkervaring met andere applicaties zoals TOPdesk, Centric applicaties en MS-Office suite. Dit blijkt uit het CV.

Weging: 15 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

In de gesprekken toetsen we de eisen en gunningscriteria. Daarnaast kijken we naar de volgende competenties:

  • Analytisch vermogen

  • Ondernemend

  • Resultaatgericht

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur