Medior Inspecteur Milieu (24 - 36 uur per week )

Johan de Wittstraat 140, 3311 KJ Dordrecht, Nederland

Sluit over 2 dagen
75 24-26 Zuid-Holland

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24-26

Publicatiedatum:

24 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving functie:
Voor de Unit Integraal Toezicht A bij de Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid (OZHZ) zoeken we een medior inspecteur.

Omschrijving werkzaamheden:
De inspecteur voert milieutoezicht uit op basis van vastgestelde thema's en programma's. Daarbij gaat het om het houden van toezicht en het controleren van de naleving van wet- en regelgeving, het intern- en extern rapporteren van bevindingen, inzet bij handhavingstrajecten en het overleggen met belanghebbenden om te komen tot oplossingen. Daarnaast zorgt de inspecteur dat klachten en meldingen worden afgehandeld.

Omschrijving werkwijze organisatie
Binnen OZHZ werken we hybride; een mix van thuis (40 - 60%) en op kantoor werken. Ons kantoor is een plek om samen te werken en elkaar te ontmoeten. Dit geldt uiteraard ook voor d eprofessionals die wij inhuren. Bij hybride werken hoort een mobiele werkplek. Om deze reden werken wij met een laptop, zowel op kantoor als thuis. Daarom vragen we uw medewerker(s) van een laptop te voorzien die bij ons op kantoor aangesloten kan worden op een dockingstation. Deze zorgt voor de verbinding tussen alle apparatuur en de laptop, zoals de extere schermen. Een muis en toetsenbord worden door OZHZ ter beschikking gesteld.

Omvang opdracht:
Aantal uren per week: 24 36 uur
Periode: 1-3-2025 tot en met 31-12- 2025
Totale inzet in uren: Totaal 900 - 1400 uur
Optie tot verlenging: Ja, 2 keer een jaar Max. tarief: 75,-

Gezien de duur van deze opdracht is in relatie tot de Wet DBA het aanbieden van een zelfstandige zonder personeel niet toegestaan. De 3 offertes (kandidaten) met de hoogste scores op prijs en kwaliteit worden uitgenodigd voor de interview ronde. Voor deze functie zal er na gunnig een geldige VOG(P) door u moeten worden opgevraagd.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur