Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Senior medewerker functioneel beheer

Brabantlaan 1, 5216 TV 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
100 36 Noord-Brabant

Begindatum:

5 mei 2025

Einddatum:

5 mei 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

28 feb 2025

Opdrachtomschrijving

Inleiding:

Stimulus is binnen de provincie Noord Brabant verantwoordelijk voor het beheer en uitvoering van een aantal Europese subsidieprogramma’s. Daarbij is zij belast met de uitvoering van het functioneel beheer van het systeem waarmee de subsidieprogramma’s worden uitgevoerd. De medewerker is verantwoordelijk voor het functioneel beheer op applicatieniveau. Daarnaast voor het inrichten en beheren van subsidieprogramma’s en verrichten van telefonische helpdeskwerkzaamheden. Stimulus is de landelijke telefonische helpdesk bij technische vragen of problemen die interne en externe gebruikers hebben.

De opdracht:

Als senior functioneel beheerder is het je doel om zorg te dragen voor de inrichting en betrouwbare werking van de subsidieapplicatie. Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Eerste aanspreekpunt voor interne en externe gebruikers. Het bemannen van de telefonische helpdesk is een belangrijk onderdeel van je werkzaamheden.·       

  • Opleiden en coachen van junior medewerkers.·       

  • Testplannen opstellen en zelf de testen uitvoeren.·       

  • Acceptatieprocedures opstellen.·       

  • Gebruikers en key-users trainen.·       

  • Inrichten van Europese subsidieprogramma’s.·       

  • Voorstellen ter verbetering van de omgeving en de applicatie maken.·       

  • Contact hebben met leveranciers en zorgen dat het systeembeheer op een passende manier wordt uitgevoerd.

Kandidaatomschrijving

Functie-eisen

  • Minimaal HBO/BSc werk- en denkniveau.·       

  • Minimaal 4 jaar ervaring met betrekking tot functioneel beheer van het softwarepakket Business Central.·      

  • Minimaal 4 jaar ervaring met het inrichten en beheren van Europese subsidieprogramma’s in het softwarepakket Business Central, dit moet blijken uit de CV.

Kandidaten moeten in het bezit zijn van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG25).

De volgende competenties zijn van belang: analyserend vermogen, flexibiliteit, overtuigingskracht, stressbestendigheid, organisatiesensitiviteit, innovatief, integriteit, daadkracht en mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.

Eisen

  • Werkervaring: Minimaal 4 jaar aantoonbare relevante ervaring met het functioneel beheer van het softwarepakket Business Central en met het inrichten van Europese subsidieprogramma’s in Business Central. Dit blijkt uit het CV.

  • Opleiding: Kandidaat beschikt over een afgeronde relevante opleiding op HBO/BSc - niveau, zoals Informatics, Software engineering, Data Science, Technische natuurkunde/informatica. Dit blijkt uit het CV.

  • Kennis: Je hebt aantoonbare kennis van (dit is iets anders dan ervaring hebben met..):

    • De wijze waarop softwarepakket Business Central functioneel en technisch getest wordt.

    • De wijze waarop de Agile scrum methodiek wordt toegepast. Dit blijkt uit het CV.

  • Werkervaring: Kandidaat heeft ervaring met het opstellen van testplannen en testen van het softwarepakket Business Central. Dit blijkt uit het CV.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 10 %

Werkervaring
Minimaal 4 jaar aantoonbare relevante werkervaring met het softwarepakket Business Central. Dit blijkt uit het CV.

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare relevante werkervaring met het functioneel beheer van het softwarepakket Business Central. (20 %)

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare relevante ervaring met het functioneel beheer van het softwarepakket Business Central en met het inrichten van Europese subsidieprogramma’s in Business Central. (40 %)

Opleiding
Een afgeronde relevante opleiding op HBO/BSc - niveau. Dit blijkt uit het CV.

  • Geen afgeronde HBO/BCs opleiding (1 %)

  • Ja, een afgeronde HBO/BCs opleiding (10 %)

  • Ja, een afgeronde relevante HBO/BCs opleiding zoals Informatics, Software engineering, Data Science, Technische natuurkunde/informatica (15 %)

Kennis
Je hebt aantoonbare kennis van (dit is iets anders dan ervaring hebben met..):

  • De wijze waarop softwarepakket Business Central functioneel en technisch getest wordt.

  • De wijze waarop de Agile scrum methodiek wordt toegepast. Dit blijkt uit het CV.

  • Nee, geen aantoonbare kennis op hierboven genoemde punten. (1 %)

  • Ja, aantoonbare kennis van één van hierboven genoemde punten. (5 %)

  • Ja, aantoonbare kennis op alle twee hiervoor genoemde punten. (10 %)

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld

  1. De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten.

  2. Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten.

  3. Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar: maximaal 10 punten (denk hierbij ook aan goede voorbereiding, motivatie, pro-activiteit, kennis van de provinciale werkzaamheden en actualiteiten).

Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.
We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur